Ja, wat zullen we volgende week weer eens verzinnen, Suarez op goal?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje droevige dag. Alles behalve AZ kampioen. Gelukkig 2 wedstrijden op rij thuis.
Ik wil ook wel een balletje meetrappen volgende week hoor. Of mag je niet dronken op het veld staan?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat zullen we volgende week weer eens verzinnen, Suarez op goal?.
Of gewoon op afwerkingquote:
Dat sowieso. Ik zie van die schoten op doel die meters overgaan. Dat denk ik: je staat de hele week, dagelijks urenlang op een veld om te trappen tegen een bal. Dat doen die gasten al hun hele leven. En dan toch nog geen goed schot op doel kunnen doen. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of gewoon op afwerking.
Ajax is echt de koning van het kansen missen. Hoe waardeloos het ook was gisteren, met een scherpe voorhoede loop je gisteren toch met 3 punten van het veld af...
Toch snap ik het niet, ook Sneijder, iemand met een waanzinnige trap, kreeg het 9 van de 10 keer niet voor elkaar om een fatsoenlijke corner te produceren....quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij corners reken ik sowieso niet op goals van Ajax. Dat heb ik eerlijk gezegd bij Oranje ook. We zijn meesters in corners verprutsen.
Dat jochie was volgens mij ook bloedirritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef denthemen het volgende:
Dat filmpje van Ajaxpride, en dan bij 17.40, Suarez die die ballenjongen omver duwt
Ik snap dat ook echt niet. Vooral met corners, als je daar elke dag op traint moeten ze toch gewoon goed zijn tijdens de wedstrijd. Vooral Sulejmani was gisteren echt drama met zijn corners en vrije trappen...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik zie van die schoten op doel die meters overgaan. Dat denk ik: je staat de hele week, dagelijks urenlang op een veld om te trappen tegen een bal. Dat doen die gasten al hun hele leven. En dan toch nog geen goed schot op doel kunnen doen. Onbegrijpelijk.
Hij wordt er zo niet populairder op, maar wat een actie weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vermaak
met dank aan Venom
zo'n gastje verdient een blauw oog.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vermaak
met dank aan Venom
quote:Van Basten naar tribune, Jans blijft staan
Ron Jans zou zo gezegd ook een rode kaart moeten ontvangen toen Marco van Basten werd weggestuurd naar de tribune. De scheidsrechter Jan Wegereef vond het zelf ook dat Jans weggestuurd moest worden verklaarde hij na het duel FC Groningen - Ajax (1-0). Groningen-coach Jans stapte onder de gedachte "Als Van Basten het mag, dan mag ik ook", het veld in.
"Ik heb na afloop van het duel nagevraagd bij mijn collega, de vierde man en hoorde dat ook Ron Jans binnen de lijnen was gestapt. Dan zou ook hij weggestuurd worden als ik het had geweten. Maar het maakt dus weinig verschil dat als Van Basten twintig meter of meer in het veld stond en Jans maar vier of vijf meter", aldus Wegreef.
Wat een heldquote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vermaak
met dank aan Venom
Hij owned Suarez wel, het is dat Suarez hem nog die duw geeft..quote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vermaak
met dank aan Venom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |