Mooi man.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou mooi zijn voor de competitie als Ajax vandaag zou gelijkspelen of verliezen. Dan kan AZ nl. weer des AZ's spelen.²
Dit postte ik eerder vandaag, ik moest zelf voetballen, vandaar dat ik er nu pas rugbaarheid aan kan geven. Een tevreden gevoel kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop oprecht dat Ajax verliest. Leuk voor Ron "Albert Heiijn" Jans en voor AZ.²
quote:
Ja, aan Twente zeker?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:47 schreef Rumille het volgende:
Twente kan nog wel voor een stuntje zorgen denk ik
Zou prachtig zijn, AZ dat op de laatste speeldag de titel verliest
ik zie het zo weer gebeuren met hun programma de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 19:47 schreef Rumille het volgende:
Twente kan nog wel voor een stuntje zorgen denk ik
Zou prachtig zijn, AZ dat op de laatste speeldag de titel verliest
Nee, Twente dat voor ons de titel wint.quote:
Kom op zeg...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
Zet Vermeer volgende week maar weer in de basis.
Ik vind dat allebei de keepers weinig zeker zijn bij corners en allebei laten ze steken vallen. toch zijn het allebei grote talenten.quote:
Hey leef jij ook nog?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik zie het zo weer gebeuren met hun programma de laatste wedstrijden
Stekelenburg is zo traag, echt zwaar irritant, Vermeer's spelhervatting is zoveel fijnerquote:
Dat is dan ook het enige punt van kritiek. Voor de rest vind ik Steek vrijwel op alle fronten beter. Straalt ook veel meer rust uit, ook in de lucht.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Stekelenburg is zo traag, echt zwaar irritant, Vermeer's spelhervatting is zoveel fijner
Je praat de media na. Je kunt dit onmogelijk onderbouwen. Een keeper moet goed kunnen keepen, wat jij opnoemt zijn drogredenen om van Basten's handelen te verdedigen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Fortitudo het volgende:
stekelenburg is wat verder in zijn ontwikkeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |