Nou ja, over de hoeveelheid inzet kunnen we het wel oneens zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 18:44 schreef toma het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te zeggen dat er niet genoeg inzet was want ik vond niet dat de spelers deze wedstrijd hebben onderschat of te laconiek waren. Vertonghen was overal te laat bij en had veel overtredingen nodig. Zelfs Gabri was niet al te best en laat ik maar niet over Emanuelson beginnen die zijn slechtste wedstrijd speelde. Maar dat komt ook door de organisatie bij Groningen en de debiele houding van Wegereef. Laat ik daar maar niet meer over beginnen want het bloed kruipt alweer onder mn nagels vandaan als ik die bloedkop van hem voor me zie.
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajax wordt altijd 'gewoon' kampioen dat weet je toch. [ afbeelding ]
hihi , lachen man.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
Haha Ajax verloren..en ze zeuren weer zoals altijd
Ik zeg : Oleguer in de 91ste minuut inbrengen met 1 missie "agressief inkomen op de scheids" maar dan ook echt!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef toma het volgende:
"Op agressieve wijze naar een grensrechter toelopen." Dat is al genoeg voor een gele kaart
Als je de volgende keer geel geeft voor agressieve overtredingen ipv een speler tot rust brengen door te zeggen dat ie dat niet nog een keer moet doen.
Ajb, rot op.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
Men was bij Ajax al eerder gewaarschuwd. Lullige kaart, maar Vertonghen moet zich gewoon inhouden.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef toma het volgende:
Als je de volgende keer geel geeft voor agressieve overtredingen ipv een speler tot rust brengen door te zeggen dat ie dat niet nog een keer moet doen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef qonmann het volgende:
hehe, nadat ie al verkocht is aan een club. Ja, van mij mag het. Laat het dan ajb Wegereef zijn, want die ons vaker genaaid.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg : Oleguer in de 91ste minuut inbrengen met 1 missie "agressief inkomen op de scheids" maar dan ook echt!.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg : Oleguer in de 91ste minuut inbrengen met 1 missie "agressief inkomen op de scheids" maar dan ook echt!.
Pic, doet het niet maar ik zie de filenaamquote:
Mmm, ik heb het doelpunt gezien, de rode kaarten, mmm weinig gemist dacht ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef Houniet het volgende:
Die hele samenvatting sloeg nergens op.
Die was terechtquote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef BoerBert het volgende:
Zat de eerste kaart van Jan trouwens niet in de samenvatting?
Maakt mij niet uit of de kaart terecht is of niet (dat was 'ie ook), maar lijkt mij wel belangrijk om te laten zien.quote:
Als ik zo slecht functioneer bij mn werkgever krijg ik gewoon mn ontslag maar deze debiel mag (na zichzelf wel verschillende keren volledig voor lul te hebben gezet) nog gewoon op het hoogste niveau van Nederland fluiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pic, doet het niet maar ik zie de filenaam.
Men, het is echt een idee om me voor te schamen, maar ik zou het voor 1 keer zo graag zien, een speler die het zo zat is dat is door het lint gaat.
Daar hebben ze de tijd niet voor. Waren wel een paar overtredingen die ik best terug had willen zien, misschien ook het penaltyclaim moment van Ajax.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit of de kaart terecht is of niet (dat was 'ie ook), maar lijkt mij wel belangrijk om te laten zien.
als je alleen de samenvatting hebt gezien heb je heel veel gemist.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmm, ik heb het doelpunt gezien, de rode kaarten, mmm weinig gemist dacht ik.
het is elke week raak, en nee echt niet alleen tegen Ajax hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik zo slecht functioneer bij mn werkgever krijg ik gewoon mn ontslag maar deze debiel mag (na zichzelf wel verschillende keren volledig voor lul te hebben gezet) nog gewoon op het hoogste niveau van Nederland fluiten.
Dan moet de KNVB zich maar eens achter de oren krabben want dit kan serieus niet langer doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |