Whehehequote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef sammeh het volgende:
Beter 1x winnen en 1x verliezen van groningen dan 2x gelijk
Sja, ik had De jong (quote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo gek vond ik die wissels niet hoor?
Nou Urby en Gabri waren tenminste wel aan het bikkelen, en wat gooi je Sno op het middenveld, gooi hem dan als pinch hitter erinquote:Op zondag 25 januari 2009 21:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo gek vond ik die wissels niet hoor?
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
urby was verdedigend drama, aanvallend ging het nog wel. het wordt eens tijd dat ze bij Ajax de taken goed gaan verdelen. Natuurlijk moet iedereen doen wat nodig is, maar waarom zie ik vandaag Schilder soms als vleugelspeler? En natuurlijk moet Sulejmani die Holla afstoppen bij de 1-0, maar we hebben verdomme ook mverdedigers, die vertongen deed ook maar wat vandaag.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou Urby en Gabri waren tenminste wel aan het bikkelen, en wat gooi je Sno op het middenveld, gooi hem dan als pinch hitter erin
Als je dat nou bij elke wedstrijd gaat posten heb je het vast wel is goed!quote:
Vooral niet even zelf op ajax.nl kjikenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef Silaz het volgende:
Iemand enig idee wanneer kaartverkoop voor graafschap begint?
luiheid.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral niet even zelf op ajax.nl kjiken
Het voelde bij mij sowieso al niet goed aan dat Vertonghen weggehaald werd uit de verdediging.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
urby was verdedigend drama, aanvallend ging het nog wel. het wordt eens tijd dat ze bij Ajax de taken goed gaan verdelen. Natuurlijk moet iedereen doen wat nodig is, maar waarom zie ik vandaag Schilder soms als vleugelspeler? En natuurlijk moet Sulejmani die Holla afstoppen bij de 1-0, maar we hebben verdomme ook mverdedigers, die vertongen deed ook maar wat vandaag.
Ajax moet eens beginnen met op de eigen positie goed te spelen, daarna kunnen we het eens over dingen als "meeverdedigen" of "mee opkomen vanuit achterin" hebben.
En dat, MvB, is jouw taak! En daarin faal je eigenlijk al weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |