Ik ben er weer.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef GieJay het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker uit dit topic, trollend ventje..
Zo slecht was ie toch nie?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef GGMM het volgende:
Stekelenburg was vandaag echt gigantisch slecht. tegengoal had hij ook kunnen hebben. Uittrappen was helemaal een drama.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Houniet inderdaad kan iedereen een offday hebben maar ik vond het meer de fout van van Basten dan Vertonghen, hij had gewoon niet moeten kutten met de opstelling en alles gewoon moeten laten hoe het stond. Had dan Sno naast Gabri erin gezet en Leonardo in de spits.
Nee.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Nog wensen voor een TT?
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:. Waren vandaag ook gewoon veel beter dan Groningen.
Met vechtersbaas van Bastenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Nog wensen voor een TT?
Afgetroefd in Groningenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
Nog wensen voor een TT?
Vermoed je dat ie meeleest?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Stekelenburg: SCHIET EENS OP MET UITSCHIETEN !
Dat vond ik ook rete irritant. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan tijdrekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft echt constant een minuut nodig en haalt er heerlijk het tempo uit..
Dat doet ie gewoon expres, kan niet anders.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Was heel vreemd, ook 1e helft bij 0-0 en toen we achter stondenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Tijdrekken als je 1-0 achterstaat. Vastquote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat vond ik ook rete irritant. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan tijdrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |