Heeft een aparte status, krijgt ook kortere bans en zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wanneer krijgt die tong een keer op zn flikker met al die bagger van hem.
En als iemand je dood verwenst?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsnog geen reden om een ban aan te vragen. Dat wordt alleen gedaan als iemand continue de sfeer verziekt of als iemand heftige dingen zegt. Niet na een paar keer kanker verspreid over een paar maanden.
Of als iemand dit soort idiote, uitlokkende posts gaat plaatsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als iemand je dood verwenst?
Lees het topic nog eens na zou ik zeggen. Het is nu wel genoeg gegaan over jouw "probleempje"quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als iemand je dood verwenst?
Die post was op waarheid gebaseerd toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of als iemand dit soort idiote, uitlokkende posts gaat plaatsen?
[..]
Jorien, flikker alsjeblieft een eind op. (Geen doodsverwensing).
er is om gelachen en weer overgegaan op de orde van de dag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #440: Met de sporen van Peter Bosz
Een troll lijkt mij?
Ik dacht even dat je mijn reacties ook had laten staan, maar die zijn dus ook verwijderd. 14.gifquote:
neu, die waren ook allemaal door het verwijderen van zijn posts, zinloos geworden he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mijn reacties ook had laten staan, maar die zijn dus ook verwijderd. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |