quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Dvm86 het volgende:
Wij zijn Ajax en wij zijn de beste. Arrogant genoeg?
Moet je ook niet zeuren als mensen hier komen.quote:
Mooi he!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren als mensen hier komen.
Je frustratie druipt van je posts af.
de beste wint niet altijd. of kijk je voor het eerst voetbal?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hebben jullie vanmiddag wel laten zien!
Lul niet hij is trots op zijn club dat is niet persee uitlokken, wat al die gasten hier komen doen, daar de tt van dennis een reactie op in, is meer uitlokken.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
En straks zeker zeiken in Feedback, omdat mensen hier trollen? Lok het dan ook niet uit.
Jij baseert prestaties op basis van een wedstrijd? Kunnen de clubs die de Champions League gewonnen hebben zich hier melden?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hebben jullie vanmiddag wel laten zien!
Elk jaar hebben we een achterstand lijkt het wel rond deze tijd. Wat zou het lekker zijn om zelf gewoon 6 punten voorsprong te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef MaxC het volgende:
Wat een bizarre wissel, Sno voor Gabri.![]()
Dramatische 1e helft, al had Suarez die bal er natuurlijk in moet pissen![]()
2e was redelijk en die ballen van Suarez en Vermaelen moeten er natuurlijk in.
Ach ja, groningen uit kan gebeuren. Jammer dat we weer in Januari al zo'n achterstand hebben
Idd, alleen werkte het uiteindelijk wel positief. Ik zou alleen Gabri erin hebben laten staan en de Jong eruit voor Sno ofzo. Je zag dat het middenveld een rommel werd toen de Gaab eraf gehaald werd.quote:
Ga je nog meer kansloze onliners plaatsen?quote:
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien, maar Groningen heeft gewoon terecht gewonnen hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de beste wint niet altijd. of kijk je voor het eerst voetbal?
Wel geteld, al 4 jaar niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien, maar Groningen heeft gewoon terecht gewonnen hoor.
En besides, Ajax is echt niet "de beste van Nederland"
Suarez kreeg een niet te missen kans op de 0-1, Suarez kreeg een beste kans op de 1-1, Vermaelen raakt de lat, Sarpong raakte de paal.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien, maar Groningen heeft gewoon terecht gewonnen hoor.
Nee, we zijn de beste van de wereld!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En besides, Ajax is echt niet "de beste van Nederland"
Hoezo ?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef Houniet het volgende:
Wegereef, ongelofelijk en niemand die het ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |