Welke kneus heeft dit gepubliceerd?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Van Basten op de vuist met 4e official
Eredivisie Live
Na afloop van de partij van vanmiddag heeft Marco van Basten zich laten gaan in de catacomben. Hij deelde 4e official Peter van Reusel een klap uit, wellicht uit onvrede over diens functioneren in de slotfase van de partij.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen..
Ten eerste kan ik mij niet voorstellen dat van Basten zich zo laat gaan. Ten tweede kun je zeggen wat je wilt (ik vond de wissels ook erg vreemd), maar na de wissels stonden we wel 30 minuten lang op de helft van Groningen ipv in onze eigen 16.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:47 schreef Rumille het volgende:
Geef Marco maar een standbeeld, ondanks z'n kutwissels van vandaag.
Zeer discutabel inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron?
Hij gaf net nog een interview???
Joh iedereen is ook altijd welkom in het Feyenoord topicquote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef Rossoneri het volgende:
Anders gaan alle niet Ajacieden ff opgerot uit dit topic ofzo
Als ik schrijf dat de kuip zojuist in de brand is gestoken geloof je het dan ook zonder bron of geldig bericht?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
voorbeeldfunctie. goed bezig marco. de TT kan wel worden veranderd in:
Waar de trainer op de vuist gaat met de 4e official
We blijven maar trappen maar ze blijven terugkomenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef dronkeykong het volgende:
Het ongedierte komt ook weer tevoorschijn
Echt jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop écht dat Marco hem een goede tik verkocht heeft.
Het is toch onzin joh.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat de poster met een bron op de proppe komt.
Zal wel onzin zijn, maar het zou wel passen in de sfeer van de wedstrijdquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop écht dat Marco hem een goede tik verkocht heeft.
Bron: mijn duim, zo makkelijk is het dusquote:Eredivisie live
Eerder werd al bekend dat er in de catacomben een handgemeen heeft plaats gevonden tussen Marco van Basten en 4e official Peter van Reusel, de 4e official is hierbij zo hard op zijn hoofd geraakt dat hij zich moet laten behandelen in het ziekenhuis.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen.
Dan ken jij Marco nog nietquote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is toch onzin joh.
Alsof een trainer een 4e official een hoek gaat geven
Ja, en?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Joh iedereen is ook altijd welkom in het Feyenoord topic
Neem ook aan dat het niet klopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke kneus heeft dit gepubliceerd?
Heb er niets over gehoord bij EL.
Waar haal jij het vandaan dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neem ook aan dat het niet klopt.
Heb nergens een bevestiging vandaan kunnen halen...
Bron? Geloof er geen reet van. Van Basten doet dat echt niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Van Basten op de vuist met 4e official
Eredivisie Live
Na afloop van de partij van vanmiddag heeft Marco van Basten zich laten gaan in de catacomben. Hij deelde 4e official Peter van Reusel een klap uit, wellicht uit onvrede over diens functioneren in de slotfase van de partij.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |