Op het moment komt hij nog wel tekort vind ik ook op het middenveld. Ik vind dat hij gewoon verhuurd moet worden aan een middenmoter, want potentie en overzicht heeft hij genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mwah, hij werd vandaag misbruikt als diepe spits en dat werkte niet nee.
Inderdaad! God wat heb ik me daarna zItten opvreten, de laksheid waarmee hij die bal probeerde af te maken..quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez had gewoon die goal in de 25ste minuut moeten maken...
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
Trollende moderators. Waar moet het heen
Luciano kwam daar ook wel goed uit hoor, maar ik had hem al geteld.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! God wat heb ik me daarna zItten opvreten, de laksheid waarmee hij die bal probeerde af te maken..
W T F is dit nou weer voor onzinquote:
Had je je zelf maar opgevreten, irritant mannetje dat je bent.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! God wat heb ik me daarna zItten opvreten, de laksheid waarmee hij die bal probeerde af te maken..
Alleen mods mogen hier trollen, duidelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
W T F is dit nou weer voor onzin![]()
![]()
Nooit echt een hoge pet van op gehad. Geen speler waarvan je zegt ''die heeft exceptionele kwaliteiten'' of een meerwaarde zou kunnen zijn voor het elftal.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
De Jong komt tekort voor Ajax.
Wel weer een dure fout. En ik jank niet hoor. Jij maakt je er veel drukker omquote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jank toch niet zo man, op die ene fout na speelde hij foutloos. Aan zijn werklust en passie 90 minuten lang hadden de rest van het team een voorbeeld van kunnen aannemen.
Ik telde 'm al...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez had gewoon die goal in de 25ste minuut moeten maken...
Mooie tattoo in zn nekquote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vonden jullie van Van der Wiel eigenlijk? Ik vond hem net zo matig als vorige week tegen NEC...
Kom op zeg als zoiets al word geedit.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alleen mods mogen hier trollen, duidelijk.
Ik vond hem ook matig. Maar dat moeten we niet zeggen, want dan gaat Cyberia huilen. Hij vindt Gregory wel een leuke jongen denk ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
Wat vonden jullie van Van der Wiel eigenlijk? Ik vond hem net zo matig als vorige week tegen NEC...
Blijf jij maar lekker uit dit topic, trollend ventje..quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Had je je zelf maar opgevreten, irritant mannetje dat je bent.
Nee Mike...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
Kom eens, op die ene fout na, met argumenten dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem ook matig. Maar dat moeten we niet zeggen, want dan gaat Cyberia huilen. Hij vindt Gregory wel een leuke jongen denk ik.
Iedereen heeft wel eens een offday helaas.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:57 schreef MaxC het volgende:
Wat viel Vertonghen tegen zeg, verre weg de slechtste wedstrijd van hem dit seizoen, terwijl hij aan het begin wel heel goed op linkshalf speelde
van Basten ook toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem ook matig. Maar dat moeten we niet zeggen, want dan gaat Cyberia huilen. Hij vindt Gregory wel een leuke jongen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |