Komt terug van een blesure en Perez en Tioté doen het goed op het middenveld , vorige week tegen Vitesse deed die de laatste 5 minuten nog mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom staat Janssen nou niet meer in de basis bij jullie?
Vond hem toch altijd een zeer goede speler.
Krijg je als je om half 1 begintquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef remlof het volgende:
Vites - NEC nog steeds zonder doelpunten?
Frusti!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Happen.
Het enige wat jij week in week uit doet is onzin uitkramen en belachelijke insinuaties maken en alles onder het mom van wachten op ‘happers’.Je bent gewoon een irritante troll die geen zinnige post plaatst, logisch dat daar op ‘gehapt’ wordt.
Pannenkoek.
als je na 90 minuten voor staat heb je gewonnen en ben je wat mij betreft een overwinnaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
overwinnaar![]()
gelukkige overwinning voor grunn dankzij een offday en pech hebbend Ajax
Niet tijdens Ajaxwedstrijden.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Frusti!
Ik maak verdomd veel zinnige posts.
Dat verdient een crosspostje.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1177: Toch worden wij kampioen
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Van Basten op de vuist met 4e official
Eredivisie Live
Na afloop van de partij van vanmiddag heeft Marco van Basten zich laten gaan in de catacomben. Hij deelde 4e official Peter van Reusel een klap uit, wellicht uit onvrede over diens functioneren in de slotfase van de partij.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen..
Ik weet een goeie TT helemaal niks in Amsterdamquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je nietquote:
WTFquote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verdient een crosspostje.![]()
[..]
Is helemaal niks over gemeld. Een of andere debiel had niks beters te doen geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verdient een crosspostje.![]()
[..]
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik weet een goeie TT helemaal niks in Amsterdam
Ik heb even gecheckt, ik kan niks vinden op hun site inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
EredivisieLive geeft geen nieuws, alleen videos, dus geloof dr niets van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |