Check het Ajax-topic eens.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Serieus he.... Ik zie hoogstens 2 Ajacieden wat over de Scheids zeggen en juist de Feyenoord kneusjes hier zelf komen kijken
Spelen ze in WoW ook voetbal?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jullie Ajacieden meteen happen![]()
Zal ik je eens wat leuks vertellen:
AZ KAMPIOENEN!!!
Eindig eerst maar eens op een respectabele positie aan het eind van het seizoenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef onlogisch het volgende:![]()
![]()
Groningen
![]()
![]()
Lekker hoor
Dag vertonge & van basten
Tuurlijk, ik zei het toch!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef VatosLoco het volgende:
En het ligt weer aan de scheids:
AFC Ajax-topic #1176: In de achtervolging.
nah, maar daar voelen we ons tenminste niet de beste van de wereld, menen we ook niet dat we god zijn of zoquote:Op zondag 25 januari 2009 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spelen ze in WoW ook voetbal?
Happen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heerlijk dat er dan nog een grotere sukkel is die hapt.
Zonde, na het verlies van ajax tegen fcg, je overwinnaar een kleintje noemen. Daarmee maak je Ajax nog meer zwart!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
zonde, puntverlies tegen de kleintjes is altijd kut
wat een verlies zeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ZekerEn dan nog is denneboom ook weg
Alsof als je een keer van Ajax wint meteen een ''grote'' bentquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Zonde, na het verlies van ajax tegen fcg, je overwinnaar een kleintje noemen. Daarmee maak je Ajax nog meer zwart!
Waarom is dit een perfecte dag voor jou?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ZekerEn dan nog is denneboom ook weg
Haha waarom altijd Feyenoord er bij betrekken? Gewoon een zeer zwakke wedstrijd van Ajax vandaag en volgende week tegen Heerenveen gaan jullie er ook af.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef StarGazer het volgende:
Huldiging vanavond op de Coolsingel? Jullie zijn namelijk een hele punt ingelopen!
Waarom staat Janssen nou niet meer in de basis bij jullie?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Inderdaad, een echte aderlating voor FC Twente dat denneboom weg gaat.
Allang gedaan, conclusie: U is relnicht die lekker aan het overdrijven isquote:
nee dat zeg ik niet. Maar wat is volgens jou de definitie van een kleintje. Kleintje vind ik meer het rechter rijtje.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alsof als je een keer van Ajax wint meteen een ''grote'' bent
Heerenveen maken we thuis gewoon inquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha waarom altijd Feyenoord er bij betrekken? Gewoon een zeer zwakke wedstrijd van Ajax vandaag en volgende week tegen Heerenveen gaan jullie er ook af.
Groningen![]()
AZ kampioen
Uhh, ik zou het overnieuw doen...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ajax al lang niet meer "kampioenen"
From and including: zaterdag, 23 april 2005
To, but not including : zondag, 25 januari 2009
It is 1373 days![]()
Or 3 years, 9 months, 2 days![]()
Was het gezellig gisterquote:Op zondag 25 januari 2009 16:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ajax al lang niet meer "kampioenen"
From and including: zaterdag, 23 april 2005
To, but not including : zondag, 25 januari 2009
It is 1373 days![]()
Or 3 years, 9 months, 2 days![]()
Ja, zitten in extra verlengingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef remlof het volgende:
Vites - NEC nog steeds zonder doelpunten?
overwinnaarquote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Zonde, na het verlies van ajax tegen fcg, je overwinnaar een kleintje noemen. Daarmee maak je Ajax nog meer zwart!
Komt terug van een blesure en Perez en Tioté doen het goed op het middenveld , vorige week tegen Vitesse deed die de laatste 5 minuten nog mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom staat Janssen nou niet meer in de basis bij jullie?
Vond hem toch altijd een zeer goede speler.
Krijg je als je om half 1 begintquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef remlof het volgende:
Vites - NEC nog steeds zonder doelpunten?
Frusti!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Happen.
Het enige wat jij week in week uit doet is onzin uitkramen en belachelijke insinuaties maken en alles onder het mom van wachten op ‘happers’.Je bent gewoon een irritante troll die geen zinnige post plaatst, logisch dat daar op ‘gehapt’ wordt.
Pannenkoek.
als je na 90 minuten voor staat heb je gewonnen en ben je wat mij betreft een overwinnaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
overwinnaar![]()
gelukkige overwinning voor grunn dankzij een offday en pech hebbend Ajax
Niet tijdens Ajaxwedstrijden.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Frusti!
Ik maak verdomd veel zinnige posts.
Dat verdient een crosspostje.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1177: Toch worden wij kampioen
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef StarGazer het volgende:
Van Basten op de vuist met 4e official
Eredivisie Live
Na afloop van de partij van vanmiddag heeft Marco van Basten zich laten gaan in de catacomben. Hij deelde 4e official Peter van Reusel een klap uit, wellicht uit onvrede over diens functioneren in de slotfase van de partij.
Het incident is niet gezien door scheidsrechter Wegereef maar is wel opgenomen in het wedstrijdrapport. De sanctie die de Ajax-trainer riskeert kan enorm zijn aangezien hij ook al naar de tribune was verwezen..
Ik weet een goeie TT helemaal niks in Amsterdamquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je nietquote:
WTFquote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verdient een crosspostje.![]()
[..]
Is helemaal niks over gemeld. Een of andere debiel had niks beters te doen geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verdient een crosspostje.![]()
[..]
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik weet een goeie TT helemaal niks in Amsterdam
Ik heb even gecheckt, ik kan niks vinden op hun site inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
EredivisieLive geeft geen nieuws, alleen videos, dus geloof dr niets van....
Alsof Van Basten daar ook de man naar is...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is helemaal niks over gemeld. Een of andere debiel had niks beters te doen geloof ik.
Die zat er wel lekker in he, zo van afstandquote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kunnen we het tenminste weer gewoon over de wedstrijd hebben en dat heerlijke doelpunt van Holla.
Misschien alvast een tatoeage laten zetten?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef Palmboom313 het volgende:
AZ kampioen 2008-2009 oke ik trap een open deur in maar goed
In deze ben ik het wel redelijk met je eens, maar daar zullen vast afspraken over zijn met Twente. Maar ik vind het ook raar.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:
Wat weet die Van Halst wel van FC Twente? Vind hem daar echt een droplul in, zelfs bij thuiswedstrijden van Twente zit ie liever centjes te verdienen bij Eredivisie Live
Ja, lekker gedrukt. Dat zie ik Femi niet zo gauw doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die zat er wel lekker in he, zo van afstand
Was echt super mooiquote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kunnen we het tenminste weer gewoon over de wedstrijd hebben en dat heerlijke doelpunt van Holla.
Zou ik ook doen als je eigen club om degradatie speelt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien alvast een tatoeage laten zetten?
Heel zielig jaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vertonghen.![]()
De scheids heeft het gedaan.Terwijl hij zelf 90 minuten aan het frustreren was.
Ze hebben al tegen elkaar gespeeldquote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Zo, nu maar even overgeschakeld naar sport 1.
Lekker Liverpool - Everton kijken
Vandaag is F.A. Cup.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze hebben al tegen elkaar gespeeld
oja vergeten het spijt me zeer meneerquote:Op zondag 25 januari 2009 17:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaag is F.A. Cup.
Maar dat is allemaal zwaar off-topic.
Geeft niet hoor, ik geef onlogisch de schuld.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oja vergeten het spijt me zeer meneer
Moet het nog zien. Brama doet het al tijden erg goed op het middenveld, een van de beste spelers bij Twente dit seizoen. Perez speel je er zo ook niet uit, en Tiote heeft laten zien over meer talent te beschikken dan Janssen. Het zal wel van de wedstrijden af gaan hingen. Maar of hij een echte basisplaats(dus elke wedstrijd spelen) gaat verdienen betwijfel ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Komt terug van een blesure en Perez en Tioté doen het goed op het middenveld , vorige week tegen Vitesse deed die de laatste 5 minuten nog mee.
Heeft even de tijd nodig dan staat ie wel weer in de basis bij Twente
Stadion van 5000 man zat niet eens vol of wel? Ken toch genoeg clubs waarbij in de Eredivisie het dubbele zou zitten, dus wat dat betreft...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:46 schreef JeffreyADO het volgende:
Trouwens ik gun Volendam geen degradatie.
Was er vandaag heen, ze gingen bij de warming up Oh Oh Den Haag aanzetten. iig wel gastvriendelijk
Nou en de draaide Oh Oh Den Haagquote:Op zondag 25 januari 2009 20:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Stadion van 5000 man zat niet eens vol of wel? Ken toch genoeg clubs waarbij in de Eredivisie het dubbele zou zitten, dus wat dat betreft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |