Ik kijk live. Geen eredivisie live in mexico?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Maakte je dat op uit het verslag van Vitesselive? Of kijk je? Want die gasten zijn zó ontzettend vaag samen, heb wel door dat er een kans was en iets met Junker en Wolfswinkel, maar hoe en wat....geen idee
Laat me raden, Radio Lingewaardquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef Elvislives het volgende:
Vitesse domineert en mist gigantisch kansen, als ik de radio moet geloven. Die verslaggevers zijn alweer 3 keer klaargekomen door een bijna-doelpunt...
Geen idee, maar internetverbinding is niet al te snel dus denk dat een stream voornamelijk frustrerend zou zijn. Niet alleen vanwege het voetbal dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kijk live. Geen eredivisie live in mexico?
hup schquote:
Bedtijd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Väyrynen; Beerens, Sibon en Pranjic.
Kan helaas maar 20 minuten zien![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bedtijd?
Doe opstelling Ajax ook even
quote:Maarten Stekelenburg (C)
Gregory van der Wiel
Robbie Wielaert
Thomas Vermaelen (Bel)
Robbert Schilder
Gabri (Spa)
Miralem Sulejmani (Ser)
Vurnon Anita
Luis Suarez (Uru)
Darío Cvitanich (Arg)
Urby Emanuelson
Je kon in deze wedstrijd wel weer zien hoe belangrijk Berg is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef TvhN het volgende:
0-1 FT.
De drie punten zijn gelukkig binnen, maar van het spel word je niet vrolijk. Deze wedstrijd maar snel vergeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Die vergeet ik liefst zo snel mogelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Ik geef Ajax de beste kansen, maargoed laten we Heerenveen - Ajax niet vergeten
We are the championsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze draaien in de Arena nu ?
You'll never walk alone?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze draaien in de Arena nu ?
Jan Boezeroen - De flesquote:
Wat vind je er van?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we het weer over voetbal hebben?
Ja ik post via de laptop uit de AHquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef leonnekes het volgende:
Kijken er nog mensen via de actie van AH?
Mwah, Sulejmani deed weinig verkeerd daarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Je kan zien dat Van Basten de opdracht heeft gegeven om vooral strijd te leveren..
Roep dat in Palestinaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jalalala wie niet springt is een jood
Waar komen joden toch vandaan?quote:
Iedereen in israel is voor Ajaxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
Waar komen joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden joden voetbal fijn?
Als ze maar voor AJAX zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |