Ik kijk live. Geen eredivisie live in mexico?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Maakte je dat op uit het verslag van Vitesselive? Of kijk je? Want die gasten zijn zó ontzettend vaag samen, heb wel door dat er een kans was en iets met Junker en Wolfswinkel, maar hoe en wat....geen idee
Laat me raden, Radio Lingewaardquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef Elvislives het volgende:
Vitesse domineert en mist gigantisch kansen, als ik de radio moet geloven. Die verslaggevers zijn alweer 3 keer klaargekomen door een bijna-doelpunt...
Geen idee, maar internetverbinding is niet al te snel dus denk dat een stream voornamelijk frustrerend zou zijn. Niet alleen vanwege het voetbal dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kijk live. Geen eredivisie live in mexico?
hup schquote:
Bedtijd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Väyrynen; Beerens, Sibon en Pranjic.
Kan helaas maar 20 minuten zien![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bedtijd?
Doe opstelling Ajax ook even
quote:Maarten Stekelenburg (C)
Gregory van der Wiel
Robbie Wielaert
Thomas Vermaelen (Bel)
Robbert Schilder
Gabri (Spa)
Miralem Sulejmani (Ser)