quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:43 schreef Jump het volgende:
'env' print omgevingsvariabelen af, 'grep fluid' kijkt als er fluid in voorkomt, zoja, dan wordt uwe /dev/willy verwijderd![]()
Ge moet maar in de pot pissen
Omg. Die gaat door de plotter, lettertype 256 en komt als levensgrote slogan in het toilet van het nieuwe pand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Jump het volgende:
env | grep fluid && rm -rf /dev/willyMorgen uitprinten en in de wc ophangen
Dat vraag ik me al vijf dagen af...quote:
Ja, nu weten we het welquote:
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag vraag ik me dat af. Dat zijn 5 dagen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je vraagt je op zondag al af of het weekend is??
Dat vraag je je al vijf dagen af... dat zijn vijf dagen vóór de huidige dagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:44 schreef Bart het volgende:
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag vraag ik me dat af. Dat zijn 5 dagen...
Bij mij telt vandaag wel meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat vraag je je al vijf dagen af... dat zijn vijf dagen vóór de huidige dag(en dan doet zondag wel mee)
Is die al uit danquote:
Hoe kwam het trouwens dat jij vermoedde dat ik GAM-mod werd? Mijn sollicitatie stond niet in het topic...quote:
Het valt me nú pas op dat je blauw bentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef Bart het volgende:
Hoe kwam het trouwens dat jij vermoedde dat ik GAM-mod werd? Mijn sollicitatie stond niet in het topic...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Het valt me nú pas op dat je blauw bent
Je weet dat ik daar niets over mag zeggen tegen usersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:51 schreef Cothen het volgende:
Heb ik trouwens een interessante note?
Dat moest ook even getest wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
Je weet dat ik daar niets over mag zeggen tegen users
Maar nee, hij is niet bijster interessant
nu wij 2 nog, dan kunnen we dit topic hernoemen naar Mod-Slowchatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Het valt me nú pas op dat je blauw bent
je vergeet Phulphy....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:59 schreef mschol het volgende:
nu wij 2 nog, dan kunnen we dit topic hernoemen naar Mod-Slowchat
quote:
Dan verplaatsen we het topic gewoon naar FCquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nu wij 2 nog, dan kunnen we dit topic hernoemen naar Mod-Slowchat
das waar...quote:
dat weet ik niet...quote:En de kans dat ik blauw wordt is niet zo bijster groot denk ik.
We hangen wel een webcam opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef phluphy het volgende:
b). je moet mij en Bertje nóóit samen alleen laten hoor! Wij hebben toezicht nodig!
daar zijn dan ook 6 mods voor beschikbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef phluphy het volgende:
b). je moet mij en Bertje nóóit samen alleen laten hoor! Wij hebben toezicht nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |