Volgens mij, is het niet het woord wat het effect heeft!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
kanker
een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood
Zou je denken?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oftewel een kutgedicht wat nergens op slaat
Vooral grappig dat de grootste breezers dit "versjequote:Op zondag 25 januari 2009 18:09 schreef Lakitu het volgende:
kanker
een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood
Dat dus :wquote:Op zondag 25 januari 2009 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die ziektes roepen om hun worden kracht bij te zetten negeer ik toch altijd...
tokkie volk
zou d'r iets in je hoofd groeien wat die pijn veroorzaakt??quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:38 schreef Seam het volgende:
Kanker, ik was er gisterr echt kankerhard aan toe man. Vandaag werd ik gewoon wakker met een kankerknallende koppijn
een kankerharde tumor jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
zou d'r iets in je hoofd groeien wat die pijn veroorzaakt??
(wishfull thinking)
Zijn dezelfde lui die drie biertjes opgedronken hebben, nog eens drie voor de helft ("ja gast je moet niet het bezinksel opdrinken heh, dat hoort zo niet") en dan tegen iedereen ophangen dat ze bij het begin van de avond al dertig biertjes hebben weg staan tikken.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:41 schreef Schatgraver het volgende:
Wel grappig/irritant is dat altijd, zijn er bij het uitgaan (stappen is voor homo's) van die mannetjes die je de hele tijd gaan vertellen hoe erg ze eraan zijn![]()
Komen ze naar je toe "ey vriend ik heb zooo kankerveel gezopen ik zie je 3 keer hahaha"![]()
Gelukkig zijn dat soort mensen altijd onbekende van mij en kan je ze makkelijk drinken voor jezelf laten betalen![]()
Klacht: Mensen die anderen gaan vertellen hoe hard ze eraan zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |