mmmmmkoffiequote:
Dealquote:
Jij mag een gastoptreden in Kaldekerken verzorgenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag een gastoptreden in Kaldekerken verzorgen
Tof, gaan we doenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Best. Mooi te combineren met een tankbeurt voor de MPGmobiel.
jeweetsquote:
weekend is meestal prima hoor, maar ik moet wel ruim van tevoren weten welk weekendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DealWeekend schikt? Anders door de weeks op een avond, maar dan wordt het waarschijnlijk niet eerder dan april vanwege daglicht
Voorkeur voor za of zo?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef Muck het volgende:
weekend is meestal prima hoor, maar ik moet wel ruim van tevoren weten welk weekend
neuh, maar meestal werk ik op za tot een uurtje of 3quote:
7 feb?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, maar meestal werk ik op za tot een uurtje of 3
ik vind het bestquote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 feb?
En MPG dan 21 feb?
Ik stel me zo voor dat die zaterdag ertussenin jullie allebei wel wat beters te doen hebben
21 feb is carnaval, dan wil jij denk ik niet met de trein naar/door venlo (90.000 limlanders komen in venlo het begin van de carnaval vieren die dag).quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 feb?
En MPG dan 21 feb?
Ik stel me zo voor dat die zaterdag ertussenin jullie allebei wel wat beters te doen hebben
Ik heb al een rondje met een ander spoormaatje gepland die dag. Op zich wel langs Vl - KKNquote:Op zondag 25 januari 2009 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
21 feb is carnaval, dan wil jij denk ik niet met de trein naar/door venlo (90.000 limlanders komen in venlo het begin van de carnaval vieren die dag).
Verder moet ik elke zaterdag werken tot een uur of 5.
Ik kan natuurlijk ook gaan voor het dubbelspelquote:Op zondag 25 januari 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het best
help het me wel even onthouden tegen die tijd
Mag jij de stoelen schoonmaken achterafquote:Op zondag 25 januari 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof plan trouwens![]()
Muck die Didam presenteert, stukje meerijdt naar t zuiden, en dat ik dan zelf maar Kaldenkirchen doe, met 2 ernstig kleffende tortelduifjes op de achtergrond
Stoelen?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag jij de stoelen schoonmaken achteraf
lekker, en mensen maar klagen dat die duiven overal op schijten met die witte zooiquote:Op zondag 25 januari 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoelen?Die draadmanden op het perron? Welnee
Vloeibaar witmaak spul bewaar ik voor LL. EN voor Fhaquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof plan trouwens![]()
Muck die Didam presenteert, stukje meerijdt naar t zuiden, en dat ik dan zelf maar Kaldenkirchen doe, met 2 ernstig kleffende tortelduifjes op de achtergrond
zullen wij ook een keertje?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
Het is hier echt vervallen tot een date SC.
Hoe vaak komen we sowieso wel niet langs bij die pinguin? En zwaaien we?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |