Nou, deze keer niet geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, dat soort duels kunnen juist heel interessant zijn

Ik mis Jack altijd bij zuks jaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is geen Theo Reitsma hè?

Touché.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Concurrent voor jullie als ze vandaag winnen jongen.

Studio Voetbal dan maarquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Mwoah, dan zit je naar drie wedstrijden plus schaatsen plus reclame te luisteren

Concurrent voor de 4e/5e/6e plek? Boeie. Hoop gewoon dat Groningen wint.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

/carequote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Concurrent voor de 4e/5e/6e plek? Boeie. Hoop gewoon dat Groningen wint.

Van Basten?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een kans voor Marco

Dat zien we na vandaag wel weer.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.

Nee deze is veel beterquote:

Altijd uitgaan van je eigen kracht in plaats van de zwaktes van de tegenstanderquote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |