.
.

Waar zijn nou die super jode....
 Waar zijn nou die super jode....   

Welnee het komt goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:14 schreef RayMania het volgende:
Nee, dit wordt 'm niet vandaag. Zes punten op AZ.

Jorien?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:14 schreef Noshiba het volgende:
tering ik ga nu serieus een bom aanslag plegen op het hokje van die commentator zeg donder op mogool

Nee, vandaag niet.quote:

Ja, ik dacht eigenlijk direct: Vermeer had 'em waarschijnlijk gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef Frasier het volgende:
Stekelenburg zag er ook wel weer erg matig uit bij die goal hoor.

Het maakt niet uit welke wedstrijd deze commentator becommentateert oid hij zwamt altijd maar wat uit z'n nekquote:

Het is voortdurend gevaarlijk in de 16 iddquote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax moet echt veel korter gaan verdedigen, vooral Wielaert. Berg en co. kunnen aannemen, draaien, etc etc.. hebben alle tijd.

En dat op dat niveau. Hoe kan dat vraag je je toch af?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef RayMania het volgende:
Zeven hoekschoppen en geen één fatsoenlijk getrapt.

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:16 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke wedstrijd deze commentator becommentateert oid hij zwamt altijd maar wat uit z'n nek

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:14 schreef Noshiba het volgende:
tering ik ga nu serieus een bom aanslag plegen op het hokje van die commentator zeg donder op mogool

Je hebt niks aan Cvitanich als je voortdurend achterin blijft voetballenquote:

Dat duel kan je ook overslaan, geen moer aanquote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef Susi het volgende:
Opeens even Cardiff - Arsenal
 .
.

Inderdaad.. er moet meer vanaf de zijkanten komen bij ajax. Alles gata nu nog door het centrum. Verder geen hakjes en die onzin gewoon ballen inspelen waar het kan.quote:

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef SCH het volgende:
En ondertussen scoort Perez die bij Ajax weg moest, blijft ongelooflijk
 x1000
 x1000

ja, want Perez was een fantastische nummer 10 bij onsquote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef SCH het volgende:

Heb je er nog zo een die Groningen onterecht loopt op te hemelen. Het gaat gewoon gelijk op, alleen Groningen heeft het geluk dat ze er een zondagsschot in trappen.quote:

het zegt toch genoeg dat hij het bij Twente wel heel goed doetquote:Op zondag 25 januari 2009 15:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja, want Perez was een fantastische nummer 10 bij ons

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:18 schreef SCH het volgende:

Hoezo lijkt het altijd als ajax, verloren heeft of achter staat, altijd alles aan de scheidsrechter commentator grasmat of iets anders ligt behalve aan........quote:Op zondag 25 januari 2009 15:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoezo lijkt het altijd alsof Reitsma een damwedstrijd van commentaar voorziet?

Nou, ik heb sinds vorige week sport 1. En die commentatoren daar... Man het lijkt wel of je naar een uitvaart zit te kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoezo lijkt het altijd alsof Reitsma een damwedstrijd van commentaar voorziet?

Dat is geen Theo Reitsma hè?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Susi het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL !

Dat gevoel heb ik ook enigszins. Daarnaast komt Leonardo er nog wel inquote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Pritt het volgende:
Ajax wint dit wel, Grunn moet de 2e helft betalen voor de inspanningen tegen NAC afgelopen week.

Dat gevoel heb ik nu juist nietquote:Op zondag 25 januari 2009 15:22 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook enigszins. Daarnaast komt Leonardo er nog wel in

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het altijd als ajax, verloren heeft of achter staat, altijd alles aan de scheidsrechter commentator grasmat of iets anders ligt behalve aan........
 T is gewoon een leuke wedstijd alleen die commentator verneukt het zoals gewoonlijk
  T is gewoon een leuke wedstijd alleen die commentator verneukt het zoals gewoonlijk 

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het altijd als ajax, verloren heeft of achter staat, altijd alles aan de scheidsrechter commentator grasmat of iets anders ligt behalve aan........
 Ja het ligt aan Reitsma dat we achterstaan
 Ja het ligt aan Reitsma dat we achterstaan  . Debiel
. Debiel

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb je er nog zo een die Groningen onterecht loopt op te hemelen. Het gaat gewoon gelijk op, alleen Groningen heeft het geluk dat ze er een zondagsschot in trappen.

Jezus wat een lamme kneus.
 Jezus wat een lamme kneus.

Liever een kneus, dan een gefrustreerde kneus, hahaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en btw je bent best wel een kneus om zoiets te zeggen

Geeft ie nog steeds commentaar?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef djstoffel het volgende:
weet niet of het al gemeld is ,maar is leo driessen chagrijing omdat hij veroordeeld is tot de topper volendam-ado?

Mwah, dat soort duels kunnen juist heel interessant zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef djstoffel het volgende:
weet niet of het al gemeld is ,maar is leo driessen chagrijing omdat hij veroordeeld is tot de topper volendam-ado?

Nou, deze keer niet geloof ikquote:Op zondag 25 januari 2009 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, dat soort duels kunnen juist heel interessant zijn

Ik mis Jack altijd bij zuks jaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is geen Theo Reitsma hè?

Touché.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Concurrent voor jullie als ze vandaag winnen jongen.

Studio Voetbal dan maarquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Mwoah, dan zit je naar drie wedstrijden plus schaatsen plus reclame te luisteren

Concurrent voor de 4e/5e/6e plek? Boeie. Hoop gewoon dat Groningen wint.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

/carequote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Concurrent voor de 4e/5e/6e plek? Boeie. Hoop gewoon dat Groningen wint.

Van Basten?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:35 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een kans voor Marco

Dat zien we na vandaag wel weer.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.

Nee deze is veel beterquote:

Altijd uitgaan van je eigen kracht in plaats van de zwaktes van de tegenstanderquote:Op zondag 25 januari 2009 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Met het oog op Europees Voetbal lijkt het me toch wel boeiend.

Ja, maar als die kracht er even niet is (zoals bij psv) is het toch wel lekker als je concurrenten punten verspelen, toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van je eigen kracht in plaats van de zwaktes van de tegenstander

Dat heet duels winnen en anticiperen. Niets met mazzel te maken. Die bal wordt ook niet echt blind naar voren geschoten als hij steeds op iemands hoofd valt, kom op.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:40 schreef Noshiba het volgende:
Niet te geloven hoeveel mazzel gronigen heeft met die afvallende ballen, ze doen het ook wel goed door er elke keer te staan maar elke bal die blind naar voren geschoten word door een verdediger komt weer op t hoofd van een fcg spits oid

randje zestien
 randje zestien  

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat heet duels winnen en anticiperen. Niets met mazzel te maken. Die bal wordt ook niet echt blind naar voren geschoten als hij steeds op iemands hoofd valt, kom op.
 Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt maar stenman draait nu al 6x blind om iemand heen en geeft hem gewoon maar een pegel, zwingerd opeens perongeluk helemaal af naar links en valt op garcia z'n hoofd
  Ik weet niet welke wedstrijd jij kijkt maar stenman draait nu al 6x blind om iemand heen en geeft hem gewoon maar een pegel, zwingerd opeens perongeluk helemaal af naar links en valt op garcia z'n hoofd  

Dat is de laatste 5 minunten omdat Stenman even onder druk staat een paar keer. De eerste helft was het allemaal wel uitgedacht hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]

Het ik mag je niet gehalte?
 Het ik mag je niet gehalte?  

Gabri is ook zo'n beetje de beste speler van Ajax. van Halst weet dat altijd haarfijn aan te geven dmv de piero.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri eraf? Gabri speelde best sterk!

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien dat Gabri zo nog even moet vakkenvullen. Een andere reden kan ik niet bedenken waarom hij eruit moet.

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:45 schreef Cheiron het volgende:
Gabri eruit, wat heb je geSNOven Marco!?!

Doe normaal man, idioot.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:46 schreef versteegrob het volgende:
Gvd Vertonghen, hij verneukt het hard vandaag

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:46 schreef versteegrob het volgende:
Gvd kanker Vertonghen, hij verneukt het hard vandaag

Hier ook niet. Het loopt niet vandaag. Kan gebeuren, maar het is wel erg zonde.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:47 schreef StarGazer het volgende:
Pffff weinig vertrouwen in een goede afloop...

Mee eens!c Leuke wedstrijd, nu de goals nogquote:Op zondag 25 januari 2009 15:47 schreef Noshiba het volgende:
Jezus tering een goeie voorzet of corner zit er ook niet in zeg de tyfus

quote:Op zondag 25 januari 2009 15:48 schreef Rots het volgende:
Ajax wordt helemaal weggespeeld door Groningen, en dan gaat Van Basten ook nog eens de beste speler van het veld eraf halen.
Ajax gaat dit verdiend verliezen, want ze spelen zwaar kut.
Ajacieden hier

Nuttige overtredingquote:

.
.

Is die alweer fit dan? Snap sowieso niet waarom die niet basis stond dan.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Jans, breng Andersson voor Garcia. laatst genoemde zit erdoor.

Ik hoop het wel hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
zul je zien dat de jong straks een pasje op Sno geeft die dan scoort... en dan marco helemaal weer blij.... ppppppfff ik hoop het niet
 Vertonghen heeft geel en had daarom gewisseld moeten worden ipv Gabri.
 Vertonghen heeft geel en had daarom gewisseld moeten worden ipv Gabri.

Net weer fit, kan alleen nog geen hele wedstrijd spelen..quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Is die alweer fit dan? Snap sowieso niet waarom die niet basis stond dan.

dat welquote:

Gelukkig voor je hou ik me nog inquote:Op zondag 25 januari 2009 15:51 schreef Rots het volgende:
-

Snap je emotie, zit hier ook dik te vloeken en ging al juichen toen Vermaelen schoot maar ja een verdediger hequote:

Bij feyenoord maakt het ze niets meer uitquote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |