quote:
Ook net wakker?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ff iets uitrekenen, en gelijk zitten we al op de volgende pagina en ik maar f5'en op pagina drie
Net wakker?quote:
Hoe laat was jij dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was al bijna blij dat ik niet laatste was, maar helaas
Half 5 uit bedquote:
Ja, dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook al weet ik van mezelf dat als ik dat bij mezelf doe, dan zet ik de wekker weer uit, en ga ik verder slapen
Dudequote:
Half 2 vannachtquote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DudeHoe laat kroop je erin, 9 uur vanmorgen
Dat is echt niet gezondquote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 2 vannacht
En toen tot een uur of 4 vanmiddag geslapen
Jezus, ik ging er tussen 7:00 en 8:00 in en ik was nog eerder mijn bed uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 2 vannacht
En toen tot een uur of 4 vanmiddag geslapen
hoelaat was jij thuis dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DudeHoe laat kroop je erin, 9 uur vanmorgen
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoelaat was jij thuis dan?
direct bij thuiskomst gepost?
Technische bieb?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heeft Inholland Den Haag zo'n klote klein bieb.. moet ik nu weer naar Rotterdam..
Nee, moet wat informatie hebben over efficiënter maken van bedrijfsprocessen.. Misschien kan ik het wel naar Den Haag later sturen..quote:
huh?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor, ik maar f5-en, telkens niets verandert, zit mijn pagina vast
Weet je wat ik ook haat van tivoli?quote:
Iddquote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook haat van tivoli?
Dat ze de bar en alles al op gaan ruimen, terwijl je nog staat te bestellen.
Kan ook aan google Chrome liggen, die doet tegenwoordig soms ook vaagquote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh?FOK! op zijn best weer
Dat het geluid niet zo extreem hard is vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddSowieso is het een kuttent
Subs hangen aan het plafond, totaal zinloos, geluid is zo zacht dat je er niet eens last van hebt de volgende dag, al stond je pal naast een box en en en, het publiek is ook om te huilen
Ik ook, wel chill eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik absoluut wel.
Maar ik hou van belachelijk veel muziekstijlen.
Naja, ik vind het normaal ook niet heel erg, maar ik vond dit wel heel zachtquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat het geluid niet zo extreem hard is vind ik niet zo erg.
De rest vind ik wel ronduit kwalijk.
Subs in de lucht hangen
daarom gebruik ik dat nietquote:Op zondag 25 januari 2009 20:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ook aan google Chrome liggen, die doet tegenwoordig soms ook vaag
De hele tijd naar een type muziekstijl luisteren lijkt me nou ook niet alles.quote:
Truequote:Op zondag 25 januari 2009 20:45 schreef eer-ik het volgende:
whehe, ja, dat snap ik ook niet echt.
maar goed, het is dan ook tivoli he, niet hmh
heineken music hallquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef eer-ik het volgende:
heineken music hall of ga je naar hollywood?
De Hollywoodquote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heineken music hall of ga je naar hollywood?
ik schrok al.quote:
absoluut.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Hollywood![]()
.. Wat een paupertent is dat...
Ben daar 2 keer geweest
Ik heb geen idee wat het isquote:Op zondag 25 januari 2009 20:51 schreef eer-ik het volgende:
ik schrok al.
[..]
absoluut.
vrij schraal daar.
Ik kom wel vaak op de site als ik weer eens hoop dat hmh.nl die andere HMH is.quote:
Dat is me ook wel eens gebeurd jaquote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak op de site als ik weer eens hoop dat hmh.nl die andere HMH is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |