quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Californium het volgende:ik zit de foto's van gisteravond te bekijken en ik verbaas me over sommige foto's
Hier ook een beetje katerig. Gisteren mijn verjaardag gevierd, was erg gezellig. En laat. Een vriendin lag al op de bank te slapen, het werd licht toen ik naar bed ging, al met al geslaagd.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
het leeft
werk op zondag...
met een katerMan! wat was ik zat gister
aparte ervaring om vanmorgen wakker te worden met je ID en sleutels netjes op bureau, jas opgehangen.... Maar alle kleren die ik aanhad lagen verspreidt door mijn kamer en douchegel lag er... en 3 paar schoenen
hoe de hell dat er komt.... geen flauw idee
waarom 3 paar schoenen
![]()
anywayz... heb wel lol gehad
hoe is het hier
heb je facebook?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook een beetje katerig. Gisteren mijn verjaardag gevierd, was erg gezellig. En laat. Een vriendin lag al op de bank te slapen, het werd licht toen ik naar bed ging, al met al geslaagd.
Absoluut.quote:
quote:
...ff snel op Facebook kijken hoorquote:
kan jij dat zien danquote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
...ff snel op Facebook kijken hoor
maak er wel ff eentje aanquote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef Californium het volgende:
[..]
daar staan ze
niet op mijne
op die van het meisje waar ik mee ben wezen stappen
hahahquote:Op zondag 25 januari 2009 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maak er wel ff eentje aanjs had me ook al een uitnodiging gestuurd.
even kijken..quote:
mijn naam zoeken en mij toevoegen als vriendquote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb een facebook nu En nu Cali?
alle 30?quote:
quote:
ze staan niet op mijn profiel...volgens mij moet het op 1 of andere manier wel kunnen...als ik erop sta maar weet niet hoequote:Op zondag 25 januari 2009 17:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heet het fotoboek Home Sweet Home
Oh wacht die is van 22 januari.. dus dat kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |