350,- heb ik hem nieuw met BON en dus garantie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef Santello het volgende:
[..]
geen idee, waar kan ik dat zien?
sorry 300
Nieuw = garantie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef Santello het volgende:
Die zie ik hier nog niet staandeze is ook nieuw..
geen dvi, maar wel hdmi, met convertertje om te zette naar dvi..quote:
cash betaald..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef marcosta het volgende:
ik las op kieskeurig dat er ook een digi ontvanger op zit?
ingang voor een kaart bijv van digitenne of multikabel oid?
Dat is idd een slot, waarin een smartcard kan. Er moet wel op gelet worden welke smartcard. Dit ligt aan de Tuner. meestal is dit een DVB-T tuner, geschikt voor o.a. Digitenne. Voor bijvoorbeeld @home (Ziggo) heb je een DVB-C (meen ik, maar kan ook andere letter zijn) tuner nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
cash betaald..
dit???![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat ie snel weg moest....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:32 schreef Santello het volgende:
Bedankt voor de info
Als het goed is komt er iemand zaterdag de TV bekijken.
Het werkt perfect op een super oude tv met een speciale kabel , dus dan moet het wel lukken op een LCDquote:
Jouw inbox bestaat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef NatasjaLove het volgende:
Neem ook paypal betalingen aan? Heb net geld gekregen voor mn oude laptop op paypal en ik heb deze tv morgen al nodig. Ik kom hem dan ophalen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef VampiricDemon het volgende:
Zo, opgeschoond.
Ophouden met zeuren nu en alleen reageren als je interesse hebt aub.![]()
Bod staat nog steeds en vandaag zal dan morgen zijn, zondag dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:54 schreef PetervdK het volgende:
voor 250 kom ik hem morgen bij je ophalen.
Ehm, morgen is dus vandaag, dinsdag...
26 inch is de beelddiameter, resolutie is het aantal pixels.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef Santello het volgende:
Geen idee 26 inch gok ik? :p
En ja in de card slot kan een smartcard voro digitale televisie, ik neem aan dat ze een ''universele'' reader in hebben gedaan anders is het toch best kansloos.
Inmiddels weer een week verder, bod staat nog, maar niet lang meer...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:27 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Bod staat nog steeds en vandaag zal dan morgen zijn, zondag dus.
Niet te lang wachten, hij wordt alleen maar steeds minder waard...
Link naar productpagina.quote:Merk JVC
Type LT-26DA9
Televisietype LCD
Scherm Diagonaal 26"
Resolutie (TV) 1366 x 768 (HD Ready 768p)
Beeldverhouding 16:9
Contrastverhouding (statisch) 800:1
Verbinding (Video Uit) Component Video, HDMI
Tuner type DVB-T
Nee, maar wel op het niveau van jouw replies. Dat schetst een beeld en dat bepaalt mede of mensen comfortabel genoeg zijn om je te benaderen voor een mogelijk bod. Daarom hebben verkopers ook altijd een pak aan zeg maar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef Santello het volgende:
Er werkt niks tegen me, als iemand de tv wilt kopen gaat hij echt niet op de replys van wat onzinnige mensen af.
Tja ik dacht juist aan de TT te kunnen afleiden dat je daarin verandering wilde brengen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef Santello het volgende:
Feit blijft dat het mijn bezit is PUNT
Ik bedoelde er dus mee dat ik de voorwaarde stel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik dacht juist aan de TT te kunnen afleiden dat je daarin verandering wilde brengen?
Helemaal gelijk! Santello is absoluut niet tactisch bezig. En wat ook waar is, lcd tv's krijg je tegenwoordig al bij een pakje boter, echt hoge prijzen zijn niet meer te krijgen met de snel gaande techniek vandaag de dag. Voor 400 piek heb je een nieuwe die ook nog eens Fullhd aan kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee, maar wel op het niveau van jouw replies. Dat schetst een beeld en dat bepaalt mede of mensen comfortabel genoeg zijn om je te benaderen voor een mogelijk bod. Daarom hebben verkopers ook altijd een pak aan zeg maar.![]()
En handel is samen komen tot een marktwaardige prijs waar koper en verkoper zich in kunnen vinden. Overduidelijk is jouw inzet 300 die al je potentiele kopers hier niet willen betalen. De bovengrens (marktwaarde) lijkt ergens rond de 250 te liggen en dan komen ze hem nog afhalen ook.
Je zou toch wel gek zijn als je dat bod niet zou nemen want nu zijn er potentiele kopers maar als dit topic zo nog een week doorgaat krijg je gegarandeerd niet eens een bod meer.
Capiche?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Santello het volgende:
Onder voorbehoud verkocht, geen interesse? wegewezen... voor de 32094302945 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |