350,- heb ik hem nieuw met BON en dus garantie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef Santello het volgende:
[..]
geen idee, waar kan ik dat zien?
sorry 300
Nieuw = garantie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef Santello het volgende:
Die zie ik hier nog niet staandeze is ook nieuw..
geen dvi, maar wel hdmi, met convertertje om te zette naar dvi..quote:
cash betaald..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef marcosta het volgende:
ik las op kieskeurig dat er ook een digi ontvanger op zit?
ingang voor een kaart bijv van digitenne of multikabel oid?
Dat is idd een slot, waarin een smartcard kan. Er moet wel op gelet worden welke smartcard. Dit ligt aan de Tuner. meestal is dit een DVB-T tuner, geschikt voor o.a. Digitenne. Voor bijvoorbeeld @home (Ziggo) heb je een DVB-C (meen ik, maar kan ook andere letter zijn) tuner nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
cash betaald..
dit???![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat ie snel weg moest....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:32 schreef Santello het volgende:
Bedankt voor de info
Als het goed is komt er iemand zaterdag de TV bekijken.
Het werkt perfect op een super oude tv met een speciale kabel , dus dan moet het wel lukken op een LCDquote:
Jouw inbox bestaat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef NatasjaLove het volgende:
Neem ook paypal betalingen aan? Heb net geld gekregen voor mn oude laptop op paypal en ik heb deze tv morgen al nodig. Ik kom hem dan ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |