Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
De nummer 1 is zeker geen verrassing aangezien die ook al op 1 stond bij de 'gewone' songverkiezing. Wat me wel opvalt is het zakken van Diane, dat Joan Jett's versie van Crimson and Clover blijkbaar beter wordt gevonden dan I Love Rock'n'roll en dat sommige nummers die in die gewone lijst niet staan nu hoger staan dan nummers die in de 'gewone' songverkiezing wél in de lijst staan. Of komt dat doordat van sommige nummers niet bekend was dat ze covers zijn?
Leuke lijst, wel een beetje voorspelbaar, maar ja.....
Je kunt ook wel merken dat de spoeling wat dun is. Er staan volgens mij een hoop nummers in de lijst die ik naast mijn lijst die maar 2 stemmers hebben gehad. Maar zo komt er wel een hoop uit mijn lijst in de eindlijst!
(En van I love rock and roll was ik vergeten dat het een cover was )
Ik heb wel wat van ze geluisterd en vond sommige dingen wel aardig. Maar er zijn zoveel goede covers. Als ik hun album had had er misschien wel eentje tussen gestaan bij mij. Maar daar vond ik het niet interessant genoeg voor (om te kopen bedoel ik).