Lees de OP nog eens, het is dus niet de bedoeling dat als je een top 10 maakt dat je dan meer dan 1 nummer van dezelfde band doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef jimmyrodgers het volgende:
01. The Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower [Bob Dylan]
02. The Jimi Hendrix Experience - Hey Joe [The Leaves]
06. The Beatles - Twist & Shout [Top Note]
07. The Beatles - Long Tall Sally [Little Richard]
Ja, als je dat duidelijk aangeeftquote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef Luutgaert het volgende:
Kan ik van m'n top 20 nog een top 25 maken? Door die lijst uit 2005 heb ik weer wat nummers gespot.
Ik heb m'n oude post aangepast. Nieuwe nummers zijn, de rest staat nog in dezelfde volgorde:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, als je dat duidelijk aangeeftZoals je net deed
Dat wist ik dus niet.....quote:06. Janis Joplin - Me and Bobby McGee [Roger Miller]
08. Harry Nilsson - Everybody's Talkin' [Fred Neil]
Beregd!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ben al druk met aanvullen en eventueel schrappen, hoop hem woensdag afgerond te hebben. Kan ik mooi de lijstjes van cafca en Placebeau gebruiken om te zien of ik nog covers heb gemist als zodanig.
In mijn herinnering blijf je voortleven als Placebeau.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef cafca het volgende:
quote:06. Janis Joplin - Me and Bobby McGee [Roger Miller]
08. Harry Nilsson - Everybody's Talkin' [Fred Neil]
Heu, ik kan dus ook Beautiful South - Everybody's talkin' [Harry Nilsson] uit mijn shortlist aanpassenquote:Dat wist ik dus niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Ik ben nog aan het shortlistenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef cafca het volgende:
Het schiet niet op met die lijstjes, he?
Checkquote:Kirsty MacColl - You just haven't earned it yet baby (Smits)
quote:Harry Nilsson - Without you [Badfinger]
.....
Specials, The - A Message To You, Rudy [Dandy Livingstone]
dat is teveel Cash voor een top 10. je kunt uitbreiden naar een top 20 (maar dan geen Cash meer als uitvoerende) of eentje vervangen.quote:
Ik wist tot voor kort ook niet dat I want candy een cover wasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:17 schreef cafca het volgende:
Leuke lijsten erbij
weer een paar waarvan ik niet wist dat het covers waren....
Wablief?quote:en Berkery heeft gewoon mijn typfout overgenomen.....
Smits zonder hquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort ook niet dat I want candy een cover was![]()
[..]
Wablief?
So inderdaad hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:49 schreef tong80 het volgende:
Leuk dit.
Een topic om van te schrikken.
Dat je denkt shit was dat een cover.
Oké, dan maar waar ik het meest van schrok er alsnog in, doe maar op de derde plek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:31 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is teveel Cash voor een top 10. je kunt uitbreiden naar een top 20 (maar dan geen Cash meer als uitvoerende) of eentje vervangen.
Sja, ik wilde dus "The Pogues - A pair of brown eyes (Peter Case)" invullen in mijn lijstje. Bleek het andersom te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort ook niet dat I want candy een cover was![]()
Hier heb je er alvast een paar:quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:17 schreef ranja het volgende:
[..]
prima, ik zal eens kijken of ik overal de orginele van kan vinden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |