Jij bent een vrouw/broekie/sirolf/piles* dus dan is het je vergevenquote:
Niet zoals mij hoor, want ik kijk ook geen EK/WK.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw/broekie/sirolf/piles* dus dan is het je vergeven.
*doorhalen wat niet van toepassing is![]()
Helaas zijn ze toch gedoemd te verliezenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Wat een onwijs tof de voorbeschouwing van Grunn - Ajax op ned 1
Nou.... over een paar uur zullen we het weten! Ik denk dat Grunn zijn huid heel duur zal verkopenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Helaas zijn ze toch gedoemd te verliezen
Groningen bedoel ik dan
Tofquote:Qua basketbal mogen ze winnen
Maar ik ben altijd heel vredig!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, puur om de vrede in dit topic te bewaren
Tenzij je ermee doodgegooid wordt, wat ik wel verwacht dat er zal gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze stemmen pas goed bij elkaar en het is een leuk nummer , wat niet snel een zeurnummer zal worden.
Zeker!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Susi het volgende:
Zijn hier mensen aan het tellen ?
en vergeet die opgegeten mus nietquote:Op zondag 25 januari 2009 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja 1 uilskuiken en 1 schijtleister
Middag Jannekequote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Dat heartbeat nummer past zoooo goed bij mn stemming nu..!
KT ook niet verkeerd trouwens!
Ohja; goeiemiddag FOK!
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja 1 uilskuiken en 1 schijtleister
Waarschijnlijk wel hè, hij legt eieren, heeft vleugels.. 't Is iig geen zoogdier, ook geen vis...quote:
Aha! ik schrijf het even op.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Noortje. het volgende:
"De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen (Phasianidae) die weer behoort tot de orde Hoendervogels (Galliformes)."
Jij woont op een boerderij?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Dus in principe kan je ook gewoon kippen tellen
Jij wiki leecherquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Noortje. het volgende:
"De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen (Phasianidae) die weer behoort tot de orde Hoendervogels (Galliformes)."
Ik ga volgend jaar wss een opleiding met iets met dieren doen. Komt goedquote:
Kheb wel wat kip in de vriezer liggen, telt dat ookquote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Dus in principe kan je ook gewoon kippen tellen
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb wel wat kip in de vriezer liggen, telt dat ook
Valt wel meequote:
Als de vriezer in je voortuin staatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de muziek die is te horenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Valt wel meeIk zou ook in paniek raken als ik in een disco was
Ik zet um wel even op mijn balkonquote:
Oh zo !quote:Op zondag 25 januari 2009 14:36 schreef Noortje. het volgende:
Jij ging mijn fobo bekijken en geen berichtje achterlaten.
Wat is het verschil tussen radio edit en album versiequote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef on_air het volgende:
Iemand hier in het bezit van de radio edit van The Lovers are Losing van Keane?
Oma vertel er nog is overquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
Lol met LP-hoezenhttp://www.sleeveface.com/
voor de jongeren hier... een LP is zo'n grote zwarte CD waar vroeger muziek uit kwam![]()
Dat kanquote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh zo !Ik laat nooit berichten achter op fobo's
Die dingen! daar kun je echt perfect mee frisbieen en scratchenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
voor de jongeren hier... een LP is zo'n grote zwarte CD waar vroeger muziek uit kwam![]()
Wat vet!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
Dat is echt humor!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |