Huh met wie dan?!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe zou de date gegaan zijn van Vulture
Ik wilde net zeggen "heu jij hebt een nieuwe usericon" en toen zag ik MARS en en en hahahahquote:
niet verkeerdquote:
Dat was ik ook helemaal vergetenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat van dat liedje was![]()
jij zou mij neger-enquote:
Vergeet um niet te meldenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
zag ik daar net een schijtleister voorbij vliegen ?
quote:
BH's zijn duur.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je weet wat je toen staat , pushup bh aantrekken
ja heb de uilskuiken er ook al bij gezetquote:Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Vergeet um niet te melden![]()
http://tuinvogeltelling.nl/invoer.php
Oke.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij zou mij neger-en
maar houd nog wel van je hoor
als de kat vleugels krijgt welquote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef -Hans- het volgende:
Roodborstje, koolmees en een musje zojuist gespot ! Neem aan dat de mus in de maag van de kat niet meetelt ?
www.victoriassecret.comquote:
maar een heerlijk nummerquote:
You're outquote:
7quote:
quote:
Hebben mijn maat niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:42 schreef on_air het volgende:
[..]
www.victoriassecret.com
Voor 100dollar heb je lingerie die je hier in NL niet kunt krijgen.
Waar je hier 80euro voor betaald, kost daar 20dollar (3euro).
Lonneke.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef Jimbo het volgende:
ik ga me maar eens omkleden en mn kaartje voor reel big fish ophalen , nog meer mensen die ze in de tivoli gaan zien ? anders ben ik heulmaal alleen![]()
![]()
Euh....quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hebben mijn maat niet.
Hihihihi nu gaan jullie allemaal mijn cupmaat raden.
ik weet em !quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hebben mijn maat niet.
Hihihihi nu gaan jullie allemaal mijn cupmaat raden.
quote:
Jans nu op NL1quote:Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Gaat een boeiende pot worden! eens even kijken of ik al ergens een leuke stream kan vinden
.
die mag mij nietquote:
neequote:
hihi moet ik in details tredenquote:
tsja met feyenoord uitgeschakeld hebben ze eindelijk weer eens een kansjequote:Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Gaat een boeiende pot worden! eens even kijken of ik al ergens een leuke stream kan vinden
.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Jimbo het volgende:
tsja met feyenoord uitgeschakeld hebben ze eindelijk weer eens een kansje!!
quote:
Feijenoord spelers met ajax sjaaltjesquote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef -Hans- het volgende:
Ron Jans in de AH reclame. Die is leuk ja.
Have fun.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:50 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu maar eens mn kaartje ophalen
doei
oh en kusjes aan noortjemaar die krijg je al zat
Succes!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:50 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu maar eens mn kaartje ophalen
doei
oh en kusjes aan noortjemaar die krijg je al zat
W
Lolquote:Op zondag 25 januari 2009 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Feijenoord spelers met ajax sjaaltjes
Jij bent een vrouw/broekie/sirolf/piles* dus dan is het je vergevenquote:
Niet zoals mij hoor, want ik kijk ook geen EK/WK.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw/broekie/sirolf/piles* dus dan is het je vergeven.
*doorhalen wat niet van toepassing is![]()
Helaas zijn ze toch gedoemd te verliezenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Wat een onwijs tof de voorbeschouwing van Grunn - Ajax op ned 1
Nou.... over een paar uur zullen we het weten! Ik denk dat Grunn zijn huid heel duur zal verkopenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Helaas zijn ze toch gedoemd te verliezen
Groningen bedoel ik dan
Tofquote:Qua basketbal mogen ze winnen
Maar ik ben altijd heel vredig!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe, puur om de vrede in dit topic te bewaren
Tenzij je ermee doodgegooid wordt, wat ik wel verwacht dat er zal gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze stemmen pas goed bij elkaar en het is een leuk nummer , wat niet snel een zeurnummer zal worden.
Zeker!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Susi het volgende:
Zijn hier mensen aan het tellen ?
en vergeet die opgegeten mus nietquote:Op zondag 25 januari 2009 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja 1 uilskuiken en 1 schijtleister
Middag Jannekequote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Dat heartbeat nummer past zoooo goed bij mn stemming nu..!
KT ook niet verkeerd trouwens!
Ohja; goeiemiddag FOK!
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja 1 uilskuiken en 1 schijtleister
Waarschijnlijk wel hè, hij legt eieren, heeft vleugels.. 't Is iig geen zoogdier, ook geen vis...quote:
Aha! ik schrijf het even op.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Noortje. het volgende:
"De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen (Phasianidae) die weer behoort tot de orde Hoendervogels (Galliformes)."
Jij woont op een boerderij?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Dus in principe kan je ook gewoon kippen tellen
Jij wiki leecherquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Noortje. het volgende:
"De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen (Phasianidae) die weer behoort tot de orde Hoendervogels (Galliformes)."
Ik ga volgend jaar wss een opleiding met iets met dieren doen. Komt goedquote:
Kheb wel wat kip in de vriezer liggen, telt dat ookquote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Dus in principe kan je ook gewoon kippen tellen
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb wel wat kip in de vriezer liggen, telt dat ook
Valt wel meequote:
Als de vriezer in je voortuin staatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de muziek die is te horenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Valt wel meeIk zou ook in paniek raken als ik in een disco was
Ik zet um wel even op mijn balkonquote:
Oh zo !quote:Op zondag 25 januari 2009 14:36 schreef Noortje. het volgende:
Jij ging mijn fobo bekijken en geen berichtje achterlaten.
Wat is het verschil tussen radio edit en album versiequote:Op zondag 25 januari 2009 14:26 schreef on_air het volgende:
Iemand hier in het bezit van de radio edit van The Lovers are Losing van Keane?
Oma vertel er nog is overquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
Lol met LP-hoezenhttp://www.sleeveface.com/
voor de jongeren hier... een LP is zo'n grote zwarte CD waar vroeger muziek uit kwam![]()
Dat kanquote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh zo !Ik laat nooit berichten achter op fobo's
Die dingen! daar kun je echt perfect mee frisbieen en scratchenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
voor de jongeren hier... een LP is zo'n grote zwarte CD waar vroeger muziek uit kwam![]()
Wat vet!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
Dat is echt humor!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef Briggy het volgende:
Zitten echt hele gave tussenquote:
Ze bestaan nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:50 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG, 29 jaar en nooit buiten Nederland geweest!
Een dikke 2 minuten. Album heb ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen radio edit en album versie
die laatste heb ik wel voor je
Inderdaad! Mijn ex bijvoorbeeld, maar die leeft dan ook op Colaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, dr zijn echt wel mensen die geen water lusten!
Giel ?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad! Mijn ex bijvoorbeeld, maar die leeft dan ook op Cola
OMG, jij bent de ex van Giel Beelen?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
<quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
GMTAquote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OMG, jij bent de ex van Giel Beelen?
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OMG, jij bent de ex van Giel Beelen?
Opnieuw dan;quote:Op zondag 25 januari 2009 14:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jouw toetsenbord staat verkeerd ingesteld.
hey was dan ook geen memorabel programma ookquote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef -Hans- het volgende:
Dus nog een 3FM-jock met TV ervaring... Nooit geweten dat Klaas ook een programma heeft op de tv.
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey was dan ook geen memorabel programma ook
Ga naar 3fm sms'en dan!quote:
en dan ? sorry ik let niet opquote:
uit vervelingquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Okeeej..... waarom heeft de politie de treinen stilgelegd dan?
Was je ex Gielquote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Derde keer.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was je ex Giel, kan wel kloppen qua leeftijd voorkeur
Zitten een aantal zeeeer mooie foto's tussen, tof!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, weer een pallet foto's online gezet. Nu van m'n bezoekje aan Salzburg in 2006. Check!
en wat zit dr voor mij in dan ?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan kom je zaterdag misschien op de radio en heeft één van die DJ's de weddenschap gewonnen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
moest even zoeken bij je fotos , maar er stond er weer 1 tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
moest even zoeken bij je fotos , maar er stond er weer 1 tussen
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis duidelijk zondag... kzie nog geen enkele MARS op twitter
" belgium_nl: HLN: Stille mars voor slachtoffers Dendermonde: In Dendermonde trekt een stille optocht voor de slachtoffers.. http://tinyurl.com/dzna9f (expand) "quote:Op zondag 25 januari 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel!
http://search.twitter.com/search?q=mars
Dat zijn allemaal mensen die ik niet volg.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel!
Ow!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt wel!
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik luister geen 3fm meer, ben ik nu een slecht persoon?
Nee hoor, Feivel1 luistert ook alleen 3fm volgens zijn signaturequote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik luister geen 3fm meer, ben ik nu een slecht persoon?
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga mn fiets even goed schoonmaken! Anders kan ik binnenkort een nieuwe ketting kopen denk ik
Klassieker.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mis je nu Beds are burning
Ik ook niet. Ik luister nu radio 1, vanwege de voetbalwedstrijden.quote:
Me2quote:Op zondag 25 januari 2009 15:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik luister nu radio 1, vanwege de voetbalwedstrijden.
Zou mij niets verbazenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij heeft er inderdaad wel wat van weg , zou hij ook graag chinees eten
Ligt hij nu in je oven rondjes te draaienquote:Op zondag 25 januari 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens net nog een Fazant gespot in onze tuin. Ik schrijf 'm even op
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:37 schreef Seam het volgende:
Goedemiddag iedereen
Zeker een goede middag, want ik ben er net achter gekomen dat ik mijn tentamen heb gehaald
helemaal toppiequote:Op zondag 25 januari 2009 15:37 schreef Seam het volgende:
Goedemiddag iedereen
Zeker een goede middag, want ik ben er net achter gekomen dat ik mijn tentamen heb gehaald
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt hij nu in je oven rondjes te draaien
[..]
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
De enige vriendin waarvan ik dacht dat ze verstandig was is echt het meest onverstandig van allemaal. Waar gaat het heen met de wereld?
Wel aardig jaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:37 schreef Sirolf het volgende:
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing, leuke plaat!
welke kant moeten we op denken ?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dan weer niet op internet pleuren maar ik maak me echt tyfus zorgen.
Nja sterkte dan iigquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dan weer niet op internet pleuren maar ik maak me echt tyfus zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |