En ik heb stiekem al gekekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Deceit het volgende:
Oh nee whehe je had het niet goed.. was een hint
dan zou het Badminton kunnen zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:46 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
No squash, wel indootje ja
Je vroeg net zelfs of er nog gepost wqerd.quote:
Turnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Deceit het volgende:
ja omdat ik onder mijn werktijd eindelijk eens tijd had!
Evgenia Koulikovskaya
Had ik deze zelf niet eens gepost, iemand die en racete en racete ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vroeg net zelfs of er nog gepost wqerd.
Ga je gang hoor.
Surtees was goed maar was ook wereldkampioen op de motor.
als je in google zoekt op dames dammen kom je als eerste jouw FOK-topic tegen..quote:
Zo toevallig is dat niet hoor denk ik.. Onze grote vriend heeft inmiddels over elk denkbaar onderwerp wel een x-aantal topics geopendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
als je in google zoekt op dames dammen kom je als eerste jouw FOK-topic tegen..
NK dames dammen, met Iepie Poepjes.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
als je in google zoekt op dames dammen kom je als eerste jouw FOK-topic tegen..
NK dames dammen, met Iepie Poepjes.
Nog leuker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zo toevallig is dat niet hoor denk ik.. Onze grote vriend heeft inmiddels over elk denkbaar onderwerp wel een x-aantal topics geopend
paar jaar geleden was ie op tv, toen pool het zou gaan maken. weinig meer van gehoord sindsdien.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:39 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yep en met een zeer opvliegend karakter. Schitterend figuur om na tekijken als ie verliest.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:42 schreef tong80 het volgende:
Schoot op kleiduiven.
Zilver op de OS dacht ik
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:50 schreef qonmann het volgende:
schoot ook ..(toch geen kleiduiven. toch ) ..doe wel geweer
Oh ja die moet ik ook nog ergens hebben liggen in de archievenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:56 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
één van de meest onvergetelijke voetbalplaatjes
De mooiste blijft Abe van den Banquote:Op maandag 9 februari 2009 15:56 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
één van de meest onvergetelijke voetbalplaatjes
Oh jee die snorquote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mooiste blijft Abe van den Ban
Abe van den Ban.
uit de tijd van Beer Wentink prachtige naam.quote:
ik heb nog mijn surf met houten giek, een bekijks als ik het water op ga hahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was de eerste in my town, met foto op de voorpagina van het lokale weekblad
Oh ja wat wogen die dingen een hoopquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
ik heb nog mijn surf met houten giek, een bekijks als ik het water op ga hahaha
maar droog spekglad, moest hem altijd nat houden , goede tijd toch beter als die zinkplankjes van nu, is niet relaxed meer maar stop hierover anders worden anderen boos, "verkeerd topic " heet het danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja wat wogen die dingen een hoop... Zeker als de giek nat werd
Zolang niemand weet wie Jaanus Kuum was ......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:09 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
maar droog spekglad, moest hem altijd nat houden , goede tijd toch beter als die zinkplankjes van nu, is niet relaxed meer maar stop hierover anders worden anderen boos, "verkeerd topic " heet het dan
Schansspringer? (lijkt me een Finse naam)quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang niemand weet wie Jaanus Kuum was ......
Dat is helemaal juistquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef Deceit het volgende:
heb het even gevraagd aan iem en hij denkt wielrennen!
Een Thai-bokser dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:45 schreef Deceit het volgende:
hehe, nee tis gewoon een naam, uit Thailand
sjoukje dijkstraquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ja, hij stootte zijn kop ooit aan de plank op de O.S.
Vast een ander topicquote:
Die heeft ooit een maat van mij 200 gulden uit zijn bostzakje gejat toen deze met hem op de foto ging.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die heeft ooit een maat van mij 200 gulden uit zijn bostzakje gejat toen deze met hem op de foto ging.
Hij werkte toen als taxichauffeur in Amsterdam.
Klopt ik had het stiekem gecheckt ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef qonmann het volgende:
pingpongde..pardon speelde tafeltennis
Juist één van de beste en meest gehatequote:
Juistquote:
windsurfen ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef tjaenwatnu het volgende:
Stefan van den Berg
Wintersportquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef chufi het volgende:
snowboarden
reclame???quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Flappekz het volgende:
Ook niet.... Je wordt er mee doodgegooid op Eurosport
en van welke sport is afdaling een onderdeel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:43 schreef tjaenwatnu het volgende:
[..]
afdaling??
of après ski met glühwein??
skieën bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
en van welke sport is afdaling een onderdeel?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:10 schreef leroytje het volgende:
[..]
Die deed aan bobsleeën op kunstgras
Atletiek ?quote:
Ik had het dus al eerder goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |