Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?quote:
Ik heb gister kaasfondue gegetenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
René grapte gisteren dat we maar weer moesten gaan, dus ik denk dat ik 'm daar aan ga houden, na het bier en eten van gisteravond + engels ontbijt daarnet is dat wel nodig
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas nietquote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het al gelukt je filmpje op youtube te zetten?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:40 schreef Laureline het volgende:
Conleche, dat is echt goed, bijna een uur rennen! Die dag rust tussendoor ga ik (als ik weer vaker ga hardlopen) ook zeker in acht nemen, anders krijg je echt problemen.
Ik doe nog wel op de helft en op driekwart van mijn rondje even 2 minuten gewoon snel wandelen.
Mijn rondje bos is meestal een halfuur, zo'n 5 km denk ik. Als ik het Rare Bosje na het Haagse Bos er nog bijneem ben ik drie kwartier van huis. Zou ook niet weten waar ik hier in de buurt een uur moest lopen trouwens, ik blijf liever op bospaadjes ipv asfalt vanwege mijn gescheurde meniscus, en om een half uur over het Haagse Bos te doen moet ik al heel creatief zijn met allerlei lusjes en doorsteekjes extra maken.
Onze mini (8 jaar) wil dit jaar de 5 km doen bij de City Pier City, die moet dan maar vanaf volgend weekeinde gaan meerennen met mama. Een paar jaar terug gingen we ook samen, maar dan racete de mini nog naast me door het bos op het rode fietsje!
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
Bummerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het omzetten naar een .avi bestandje of iets anders wat afspeelbaar is door Windows media player of Winamp lukt helaas niet
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Laureline het volgende:
De Wiki is nog steeds down, dus de OP is niet helemaal je dat geloof ik.Mijn laatste post in het vorige topic:
[..]
Vorig jaar deed ik nog vanwege mini (toen 7 uiteraard) de 2,5 km, dat sloeg echt nergens op: zo druk dat je de eerste km alleen kon wandelen! En dan een beetje ernaast sjokken. We moesten ook erg lachen om de 1 km, daar lopen gewoon opa's en oma's met kinderwagens mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC 5km! Die heb ik vorig jaar gedaan met René.
Dit jaar willen we de 10 gaan doen
Ik ga een nieuwe poging doenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Zoek anders via google een gratis video converterquote:Op zondag 25 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooo. ik dacht nog: bij de 5 km zal het vast minder erg zijn! Is dat even een desillusie.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is bij de 5km ook vrij druk en erg.
Opstopping op het Spui, rennende kinderen die heen en terug sprinten van hun ouders weg en weer terugen dat terwijl je minimaal 12 moest zijn ofzo: er rende echt vanalles mee.
Hoop dat dat bij de 10km minder is, want ze liepen je echt omver![]()
Nou, MovieMaker wil 'm niet importerenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vista hebt, zit daar vaak 'Windows Movie Maker' bijdaarmee kan 't wel
Ik krijg een foutmelding dat de codec die nodig is voor het importeren niet op de computer is geinstalleerd. Het is een telefoonfilmpje.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
met moviemaker lukt het me bij vanalles?
vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |