Zegt de mevrouw met een hoogslaperquote:
We zullen het morgen horenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft ze nog wel tijd om te komen dan kan moeilijk een pizza laten komen op je date of gaan ze gezellig samen koken
Kun je wel lekker veel onderschuivenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw met een hoogslaper
Maar dat valt dan redelijk snel opquote:Op maandag 26 januari 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je wel lekker veel onderschuiven
Damn dat is kutquote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi
Het leek goed te gaan met mijn opa, tot we vandaag toch het bericht kregen dat hij lymfeklierkanker heeft...
Het kwam voor mij als nog als een donderdslag bij heldere hemel omdat ik had begrepen dat het bij één tumor gebleven was. Ik was dus al helemaal opgelucht een paar weken terug. Voor niets dus...
Mijn papa zegt dat ik me voor moet bereiden op niet zo veel tijd meer samen met hem, ookal gaat ie aan de chemo.
Het is gewoon zwaar klote
Heel veer sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik weet het...
Ik ben alleen helemaal nog niet toe aan die laatste momenten...Ik had gedacht dat dat nog heeel lang zou duren
Ja, dat is wat iedereen hoopt natuurlijk. Maak trouwens veel fotos en videotjesquote:Op maandag 26 januari 2009 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik weet het...
Ik ben alleen helemaal nog niet toe aan die laatste momenten...Ik had gedacht dat dat nog heeel lang zou duren
Drinken onder werktijd?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje met "tequila" in m'n hoofd
Hij moet je maar gewoon nemen zoals je bentquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou weer![]()
Damn nu word ik zenuwachtigmoet ik me zeker omkleden en optutten enzo?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vervelend nieuws PS! Zoals anderen ook al zeggen, probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Een opa van mij is uiteindelijk ook gestorven aan kanker, de dag voor dat gebeurde zijn we nog bij hem langs geweest. Toen heeft hij ook weer eens accordeon gespeeld, for old time's sake (als klein kind vonden we dat fantastisch). De volgende avond was het voorbijquote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks jongensIk zal er inderdaad wel veel zijn de komende maanden en we zien wel hoe het loopt...
En, hoe was 'ie?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga The Curse of the Jade Scorpion kijken
Erg leukquote:
Dat is een geinig boekje, heb het laatst ook gelezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Zag hier net een boekje in de kast liggen 'I always get my sin' over het engels van nederlanders en er staan toch echt geweldige zinnen tussen
How do you do and how do you do your wife![]()
![]()
I fock horses
The meeting is walking out
toen ik bij het OM stage liep hing er ook zo'n mooi lijstjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een geinig boekje, heb het laatst ook gelezen.
Ik kan me van vroeger boekjes herinneren met allerlei brieven waarbij de schrijver dan iets dusdanig formuleerde dat hij/zij iets totaal anders schreef dan hij/zij bedoelde zoals:
Ik kan niet meer rondkomen van mijn uitkering.
Ik ben zwanger van een drieling. Kunt u daar iets aan doen?
I knowquote:
Zo, 2 dagen uitslapenquote:
Het regent opeens vrije dagenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn cliënt van vanmiddag belde nog net op tijd op, toen ik klaarstond om naar haar toe te gaan, of ik een andere keer deze week kan komen. Dus de rest van de dag ook vrij
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk, Sven is romantisch. Hij had een kaarsje neergezet voor bij het eten.![]()
Dus ik: oh, romantisch![]()
![]()
En Sven: ja, ik vond dat het hier een beetje stonk en toen herinnerde ik me zo'n geurkaarsje.
!!!
He bah, PS, dat is wel heftig nieuwsquote:Op maandag 26 januari 2009 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi
Het leek goed te gaan met mijn opa, tot we vandaag toch het bericht kregen dat hij lymfeklierkanker heeft...
Het kwam voor mij als nog als een donderdslag bij heldere hemel omdat ik had begrepen dat het bij één tumor gebleven was. Ik was dus al helemaal opgelucht een paar weken terug. Voor niets dus...
Mijn papa zegt dat ik me voor moet bereiden op niet zo veel tijd meer samen met hem, ookal gaat ie aan de chemo.
Het is gewoon zwaar klote
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ai, vervelend nieuws PS.
edit: ook even vervelend nieuws van mijn kant. De moeder van een van mijn beste vrienden is vanmiddag overleden hoorde ik zojuist.![]()
Ze was pas 50![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |