Zoiets een keertjequote:Op zondag 25 januari 2009 12:00 schreef Kings het volgende:
Jep! Alhoewel op een flinke afstand. Op het plein voor het station stond een grote groep mensen (bleken 2 gangs te zijn) die ruzie met elkaar hadden. En op een gegeven moment werd het grimmiger en begonnen mensen te schreeuwen enzo. Toen kwam de ambulance. En de volgende dag las ik dat iemand was doodgestoken daar.
Dus ik heb eigenlijk heel weinig gezien.
Ja en die steken en schieten altijd allemaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:40 schreef jimmyrodgers het volgende:
Nee, terwijl er toch aardig wat Moslims bij mij op school zitten.
Dan zou d'r wel keiveul leegstand zijn zeg! Ontopic: nog nooit.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en die steken en schieten altijd allemaal.
niet zo discriminerend, de meeste doen het niet allemaal. Je mag niet iedereen over 1 kamp scheren.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en die steken en schieten altijd allemaal.
Waarom stom? Je hebt het geld toch terugquote:Op zondag 25 januari 2009 13:05 schreef katerwater het volgende:
Achteraf een ongelooflijk stomme actie van mij, want gevaarlijk. Maar ik heb niet eens nagedacht, gewoon beginnen lopen.
Het had ook anders kunnen aflopen. Iets met mes tussen de ribben enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom stom? Je hebt het geld toch terug
Tja, dat kan altijd idd als je een dief achterna gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het had ook anders kunnen aflopen. Iets met mes tussen de ribben enzo.
Dieven zijn gewiekst hoor. Ze werken in kleine groepjes van 4 à 6. Ik achtervolgde er eentje, en de anderen wisten dat natuurlijk. Best mogelijk dat ze klaar stonden om mij in mekaar te slaan, of ergerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom stom? Je hebt het geld toch terug
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig nooit. Wel het betere gemep, tussen wat boerenjongens voor de deuren van de discotheek en in Rusland.
hier ook, nu niet meer helaasquote:Op zondag 25 januari 2009 11:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Ja, wekelijks, op de schietbaan. Nog geen trauma aan over gehouden.
ik mag toch hopen dat je een militair of politie-agent bent..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef Neutrino het volgende:
Meerdere malen op andere mensen geschoten en beschoten geweest.
Gelukkig niet zwaargewond geraakt.
Almelo?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:30 schreef Incolumis het volgende:
1x net gemist, ik had net een nieuw flatje op de begane grond, was aan het schilderen in mijn slaapkamer. rond 9 uur 's avonds gekapt en naar mijn ouders gegaan, kwartier later werd er een chinees vermoord zo'n 15 meter van mijn raam af, was een restauranteigenaar die na het werken naar huis liep met zijn geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |