Hey, dat moet ik vanavond nog zienquote:
Niemand zal de Wimbledonoverwinning van Ivanisevic ooit kunnen overtreffenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis doet mij soms denken aan Ivanisevic, die was ook zo'n cultheld.
Baghdatis mag het racket van Ivanisevic nog niet bespannen, zeg. Misschien mag je hem over 10 jaar met Goran vergelijken als hij vijf GS finales heeft verloren alvorens er één te winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis doet mij soms denken aan Ivanisevic, die was ook zo'n cultheld.
Hier nog een.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik zette de TV aan en Federer won plotseling 3 sets
Hij bedoelt ook niet kwa prestaties...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Baghdatis mag het racket van Ivanisevic nog niet bespannen, zeg. Misschien mag je hem over 10 jaar met Goran vergelijken als hij vijf GS finales heeft verloren alvorens er één te winnen.
Noemt ie Querreyquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bagdhatis heeft natuurlijk nog niets met cultheld te maken in de zin van och, hij doet het altijd wel leuk in Australie .....
In mijn ogen heeft hij niets wat hem een cultheld maakt.
Sam Querrey daarentegenOf Fabrice Santoro, al is dat meer gewoon een held
Een te lange, slungelige tiener uit Amerika die ondanks het voetenwerk van een olifant zichzelf naar de top-30 van de wereld serveert en zelfs op gravel prestaties neerzet.quote:
Dat verschilt per persoon, ik vind Querrey gewoon een kneusjequote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bagdhatis heeft natuurlijk nog niets met cultheld te maken in de zin van och, hij doet het altijd wel leuk in Australie .....
In mijn ogen heeft hij niets wat hem een cultheld maakt.
Sam Querrey daarentegenOf Fabrice Santoro, al is dat meer gewoon een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |