Nee dat doe ik doorgaans ook niet, maar ik adem wel kinderen in hun gezicht.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zoen ik mijn collega's nooit

Ik ook nietquote:Op zondag 25 januari 2009 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zoen ik mijn collega's nooit

Nou En ???quote:Op zondag 25 januari 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik doorgaans ook niet, maar ik adem wel kinderen in hun gezicht.

Voor wat voor ziektebeeld krijg jij die zooi dan voorgeschreven?quote:

Be Happyquote:Op zondag 25 januari 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen medicijnen (meer)

Ik heb soms last van katers en Valium en dat soort middelen werken perfect.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor wat voor ziektebeeld krijg jij die zooi dan voorgeschreven?
Ik krijg niks!!

Geintjequote:Op zondag 25 januari 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zielig! Dus drink ik nooit als ik de volgende dag moet werken.

Dus ook katers zonder drank? Je zuipt toch niet iedere dag zo'n 3 literpak uit?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb soms last van katers en Valium en dat soort middelen werken perfect.

Klopt, alhoewel af en toe veel water drinken tussen het zuipen door de kans op een kater ook aanzienlijk verminderdquote:Op zondag 25 januari 2009 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb soms last van katers en Valium en dat soort middelen werken perfect.

Dat was een grapje, Coos.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ook katers zonder drank? Je zuipt toch niet iedere dag zo'n 3 literpak uit?

Heette jou moeder Klazien en woonde je in Zalk?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel af en toe veel water drinken tussen het zuipen door de kans op een kater ook aanzienlijk verminderd

quote:Op zondag 25 januari 2009 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Heette jou moeder Klazien en woonde je in Zalk?

Tegen mij hebben ze altijd gezegd dat ik nog een biertje moet nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekende tip?

Das waar as een koe... Ik denk er helaas pas de volgende ochtend aanquote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is toch een algemeen bekende tip?

Lies, gaan we zuipen?? Spring op je fietg.quote:

Je heb een lekke bandquote:Op zondag 25 januari 2009 03:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies, gaan we zuipen?? Spring op je fietg.

Ik heb al gezopen, en ik las laatst iets over leidschendam enzo, hoever moet ik fietsen dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies, gaan we zuipen?? Spring op je fietg.

Ik niet. Ik ga de deur niet uit.quote:

Idd, alhoewel als je een kater hebt en je neemt een biertje/wijnte etc. dan gaat het weg maar is dus de foute manier omdat je dan snel een verslaving in de hand werpt....quote:Op zondag 25 januari 2009 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Tegen mij hebben ze altijd gezegd dat ik nog een biertje moet nemen.
Dus dat was valse informatie.

Ik ook...zovaak en het is zó simpel, gewoon wat water tussendoor en je kater is zeker met 50% gehalveerd, ligt natuurlijk aan de hoeveelheid die je hebt gedronkenquote:Op zondag 25 januari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Das waar as een koe... Ik denk er helaas pas de volgende ochtend aan

Goed planquote:

van jou vandaan 12 á 13 minuten.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |