Daar kan het ook voor worden voorgeschreven omdat het de spieren verslapt en dus ook de pijnquote:Op zondag 25 januari 2009 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die shit heb ik ook es gehad.. Was door me rug gegaan. Spit ofzo.. maar jesus ik leek wel bezopen of stoned. Voor anderen dan he? Ik merkte niks

WTFquote:Op zondag 25 januari 2009 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te betalen via de natuurlijke (dus legale) wegen, 10 pillen van 10mg kosten ¤ 8,- ongeveer dus niet duur mits op recept dan he

Mja, ik heb verschillende bronnen die anders beweren, tuurlijk kan het van persoon tot persoon verschillen maar merkte duidelijk een zeer gesedeerde werking vanmiddag toen ik ff op de fiets ging dus het is wel een middel wat lang doorwerktquote:Op zondag 25 januari 2009 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor:
http://www.solcon.nl/trud(...)/slaapmedicatie.html (4 tot 7 uur)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diazepam (24u of iets meer)

Waarom denk je dat ik elk jaar naar Thailand ga?quote:

Ja maar ja ik las nooit zo de bijschrijvers.. En ik zat half zat op mijn werk te giebelenquote:Op zondag 25 januari 2009 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kan het ook voor worden voorgeschreven omdat het de spieren verslapt en dus ook de pijn

Hoe bedoel je? Gewoon via de arts, dit zijn de standaard prijzen voor medicatie in deze categoriequote:Op zondag 25 januari 2009 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Koop je dat op een brug van een junk?
Vraag gewoon meteen 60 aan de dokter, kost 2¤ meer ofzo, de rest gaat naar de Apotheek.

Als je het niet vaak gebruikt zal het wel iets meer invloed hebben...quote:Op zondag 25 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik heb verschillende bronnen die anders beweren, tuurlijk kan het van persoon tot persoon verschillen maar merkte duidelijk een zeer gesedeerde werking vanmiddag toen ik ff op de fiets ging dus het is wel een middel wat lang doorwerkt

Wel doen dus, ik had snel genoeg door dit middel (is diazepam) niet ddweeks te gebruiken, je wordt er suf en een soort stoned van zegmaar)quote:Op zondag 25 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ja ik las nooit zo de bijschrijvers.. En ik zat half zat op mijn werk te giebelen

Ik voel een negatieve ervaring.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn heel gevaarlijke middeltjes

Euh, wat ik zei.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe bedoel je? Gewoon via de arts, dit zijn de standaard prijzen voor medicatie in deze categorie

Ik praatte ook bezopen .. Zoals nu zeg maarquote:Op zondag 25 januari 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ja ik las nooit zo de bijschrijvers.. En ik zat half zat op mijn werk te giebelen

Slaapproblemen etc. ook angstdemping en spanningsdemping, denk aan Clusterhoofdpijn wat ik hier vaker heb genoemd en zelfs op de PPPSquote:Op zondag 25 januari 2009 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Als je het niet vaak gebruikt zal het wel iets meer invloed hebben...
Waarom nam je die pil eigenlijk

Nah soms kan je onder invloed zijn, en zelf denken dat het allemaal wel meevalt en je heel normaal doet ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik voel een negatieve ervaring.
Vertel eens Lies.
ik voel ook groepstherapie hier op Fok.
Gooi het er maar uit.

quote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik praatte ook bezopen .. Zoals nu zeg maar

Mja, dat weet ik dan niet, hier moet ik iig dat bedrag betalen, bij mijn huisapotheekquote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wat ik zei.
Die pillen kosten vrijwel niets op recept, je kunt voor bijna dezelfde prijs 30 krijgen.

Kan je niet beter gewoon een biertje nemen?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaapproblemen etc. ook angstdemping en spanningsdemping, denk aan Clusterhoofdpijn wat ik hier vaker heb genoemd en zelfs op de PPPS

Ik weet het ook niet hoor, maar artsen schijnen tegenwoordig steeds kleinere hoeveelheden uit te schrijven omdat ze betaald krijger per recept. Of hebben jullie het daar niet over?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wat ik zei.
Die pillen kosten vrijwel niets op recept, je kunt voor bijna dezelfde prijs 30 krijgen.

Ja, daar helpt het wel tegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
Slaapproblemen etc. ook angstdemping en spanningsdemping, denk aan Clusterhoofdpijn wat ik hier vaker heb genoemd en zelfs op de PPPS

Haha ja dat kan wel maar dan kater etc. bovendien schijnt het nadelig te zijn in combi met Cluster etc. dus is dit beter en geen kater en geen alc. lucht uit je mond op je werk etc.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon een biertje nemen?

En dáárom gebruik ik het HOOGSTENS 1x per week of minder, omdat de verslavingsfactor zo gevaarlijk is....quote:Op zondag 25 januari 2009 03:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, daar helpt het wel tegen.
Zolang je die dingen niet als Smarties gaat eten is er niets mis mee.

Ja wel. Dat merk ik ook. Maar het kwaad zit bij de apothekers. Die raken met de z.g. generische geneesmiddelen die de zorgverzekering voorschrijft een hoop bonussen kwijt en dat willen ze compenseren.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, maar artsen schijnen tegenwoordig steeds kleinere hoeveelheden uit te schrijven omdat ze betaald krijger per recept. Of hebben jullie het daar niet over?

Gelukkig zoen ik mijn collega's nooitquote:Op zondag 25 januari 2009 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja dat kan wel maar dan kater etc. bovendien schijnt het nadelig te zijn in combi met Cluster etc. dus is dit beter en geen kater en geen alc. lucht uit je mond op je werk etc.

Ah, dat is waarschijnlijk een betere verklaring.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, maar artsen schijnen tegenwoordig steeds kleinere hoeveelheden uit te schrijven omdat ze betaald krijger per recept. Of hebben jullie het daar niet over?

Ik gebruik geen medicijnen (meer)quote:Op zondag 25 januari 2009 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja wel. Dat merk ik ook. Maar het kwaad zit bij de apothekers. Die raken met de z.g. generische geneesmiddelen die de zorgverzekering voorschrijft een hoop bonussen kwijt en dat willen ze compenseren.
Dus klagen bij je apotheker Lies.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |