Sóówww...wil jij niet zulke moeilijke vragen stellen.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat je container inmiddels al binnen?

Waneer kunnen we allemaal komen kijken ? Agenda is bij de handquote:Op zondag 25 januari 2009 03:21 schreef APK het volgende:
Nog 8 minuten, dan is Slumdog Millionaire binnen.
Lijkt me wel een leuke film.

Laten we dat maar gelijk doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waneer kunnen we allemaal komen kijken ? Agenda is bij de hand

quote:Op zondag 25 januari 2009 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Sóówww...wil jij niet zulke moeilijke vragen stellen.
Alzheimer Light weet je.
 Ja dat was een lastige
  Ja dat was een lastige   

Hier nog anderhalve dag voor alle episodes van Jericho. Dat wou ik nog steeds zienquote:Op zondag 25 januari 2009 03:21 schreef APK het volgende:

Goed plan want we zitten toch maar te prutsen op fok..quote:Op zondag 25 januari 2009 03:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Laten we dat maar gelijk doen.
Lies spring op je fiets dan kan je meerijden.

Vanaf hier 30 minuten naar A-dam. Dus je kan vast wat toastjes maken we komen er zo aan.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:21 schreef APK het volgende:

Jericho is best verslavend.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:24 schreef remlof het volgende:
Hier nog anderhalve dag voor alle episodes van Jericho. Dat wou ik nog steeds zien

Zal dan de invloed zijn van alc. met een vleugje Diazepam wat ik gisteren had ingenomen, dat middel schijnt nogal lang door te werkenquote:

Ik ben er al.. ff de sloffen vervangen voor laarzenquote:Op zondag 25 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanaf hier 30 minuten naar A-dam. Dus je kan vast wat toastjes maken we komer er zo aan.

No way, elke keer als ik bejaarden op bezoek heb gehad moet ik mijn huis 48 uur luchten.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
Vanaf hier 30 minuten naar A-dam. Dus je kan vast wat toastjes maken we komen er zo aan.

Als je advocaat dat ook volhoudt kan je in naam van je medicijnen je zakken vullen.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal dan de invloed zijn van alc. met een vleugje Diazepam wat ik gisteren had ingenomen, dat middel schijnt nogal lang door te werken

Valium.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal dan de invloed zijn van alc. met een vleugje Diazepam wat ik gisteren had ingenomen, dat middel schijnt nogal lang door te werken

Geen flauw idee, heb nog geen advocaat nodig gehad maar deze quote is altijd nuttig om te bewaren voor het stoffige archiefquote:Op zondag 25 januari 2009 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je advocaat dat ook volhoudt kan je in naam van je medicijnen je zakken vullen.

Bong zegt dat het vier dagen duurtquote:Op zondag 25 januari 2009 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Valium.
Zo lang werkt dat nou ook weer niet, of heb je het 1 minuut voor middernacht ingenomen?

Diazepam schijnt en is een middel wat een lange halfwaardetijd kent, dus lang in je bloed blijft zitten, tuurlijk wordt het effect minder maar is wel een van de meer "beruchte" middelen zegmaar....quote:Op zondag 25 januari 2009 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Valium.
Zo lang werkt dat nou ook weer niet, of heb je het 1 minuut voor middernacht ingenomen?

80mg, time released?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Bong zegt dat het vier dagen duurt
Ik denk dat ik ook inschrijf.

Maar na 1 januari moet je het zelf betalen, zeg maar.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Diazepam schijnt en is een middel wat een lange halfwaardetijd kent, dus lang in je bloed blijft zitten, tuurlijk wordt het effect minder maar is wel een van de meer "beruchte" middelen zegmaar....

Die shit heb ik ook es gehad.. Was door me rug gegaan. Spit ofzo.. maar jesus ik leek wel bezopen of stoned. Voor anderen dan he? Ik merkte niksquote:Op zondag 25 januari 2009 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Diazepam schijnt en is een middel wat een lange halfwaardetijd kent, dus lang in je bloed blijft zitten, tuurlijk wordt het effect minder maar is wel een van de meer "beruchte" middelen zegmaar....

Het is makkelijk te betalen via de natuurlijke (dus legale) wegen, 10 pillen van 10mg kosten ¤ 8,- ongeveer dus niet duur mits op recept dan hequote:Op zondag 25 januari 2009 03:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar na 1 januari moet je het zelf betalen zeg maar.
Dus heb je al een alternatief?

Je ben goed op de hoogte Flipquote:

Valt wel mee hoor:quote:Op zondag 25 januari 2009 03:31 schreef BONG4002 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |