Hopelijk begint de wedstrijd gewoon op tijdquote:Op zondag 25 januari 2009 13:55 schreef Noshiba het volgende:
Bussen vanuit alternatieve opstapplaats stonden 20 minuten stil, ze willen niet zeggen waarvoor maar dat weten ze denk ik wel en gaan nu richting het stadion word de vraag of ze optijd komen
Laat ze maar wachten op die bussen!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk begint de wedstrijd gewoon op tijd
Niks ervan. Gewoon beginnen..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Laat ze maar wachten op die bussen!
Verdedigend en laf dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou mooi zijn voor de competitie als Ajax vandaag zou gelijkspelen of verliezen. Dan kan AZ nl. weer des AZ's spelen.²
goede opstelling inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:56 schreef versteegrob het volgende:
Goede opstelling!
Ja, ze spelen nu zoals Ajax een paar maanden geleden. En daar wil ik juist vanaf.quote:
Uit bij de nummer drie kan en mag dat. Het is wat anders als je dat elke wedstrijd doet, zelfs tegen De Graafschap of Volendam.quote:
Hulde, één wedstrijd van de 18 eruit halen. De andere wedstrijden hebben wij constant aanvallend voetbal gespeeld. AZ speelt gewoon vies countervoetbal. Maar goed, ze winnen er mee, dus waarom niet?quote:
quote:
Ik wil alleen maar aangeven dat er hier direct over verdedigend en laf in een zin wordt gesproken, psv en nu weer az worden er op aangevallen. Maar als ajax het doet moet het ineens kunnen. Ik heb ook vaak genoeg gelezen dat men het zogenaamde aanvallende voetbal best zou willen inleveren als ajax maar eens kampioen zou worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Uit bij de nummer drie kan en mag dat. Het is wat anders als je dat elke wedstrijd doet, zelfs tegen De Graafschap of Volendam.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat er hier direct over verdedigend en laf in een zin wordt gesproken, psv en nu weer az worden er op aangevallen. Maar als ajax het doet moet het ineens kunnen. Ik heb ook vaak genoeg gelezen dat men het zogenaamde aanvallende voetbal best zou willen inleveren als ajax maar eens kampioen zou worden.
Denk wat je wil, maar ook ajax speelt niet altijd met aanvallend voetbal.
quote:
Moet je niet opschieten ?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat er hier direct over verdedigend en laf in een zin wordt gesproken, psv en nu weer az worden er op aangevallen. Maar als ajax het doet moet het ineens kunnen. Ik heb ook vaak genoeg gelezen dat men het zogenaamde aanvallende voetbal best zou willen inleveren als ajax maar eens kampioen zou worden.
Denk wat je wil, maar ook ajax speelt niet altijd met aanvallend voetbal.![]()
En je inhoudelijke reactie? Bij deze geef ik mezelf ten aanzien van jou gelijk.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
En je inhoudelijke reactie? Bij deze geef ik mezelf ten aanzien van jou gelijk.
@kleinzusje: ik ben er al.
iedereen post hier one-liners vlak voor de wedstrijd.. en jij wil als Groningen fan nog even een discussie aanzwengelen?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
En je inhoudelijke reactie? Bij deze geef ik mezelf ten aanzien van jou gelijk.
@kleinzusje: ik ben er al.
Thnq, jij ook veel plezier..quote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Prosac het volgende:
de bussen hebben het gered hoor. Uitvak is vol.
Veel plezier allemaal. Ik alleen ietsje meer hopelijk.
Lekker jezelf indekkenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, ik heb er weinig vertrouwen in vandaag op een of andere manier.
We zullen zien.. Veel plezier jongens.
Nee hoor, want vorige week tegen NEC had ik er wel vertrouwen in en zei ik dat ook gewoon.quote:
Ontrroerend idd JieGayquote:Op zondag 25 januari 2009 14:38 schreef GieJay het volgende:
Boeren BOEREN
Stilte..
Alle boeren zijn homoooo
Stilte..
Alle joden zijn homoooo
Zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |