Marco ziet wel potentieel in Sarpong ja.Maar dacht dat Sarpong alweer een tijdje fit was dus Van Basten zet hem ook niet zomaar in de basis.quote:
Hmmquote:Op zondag 25 januari 2009 02:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut zeg zomaar weer een heleboel geblesseerden. En ook nog 3 middenvelders.
Enoh,Lindgren,Blind. En Cvitanich is ook echt een gemis.
Great minds think alike..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut zeg zomaar weer een heleboel geblesseerden. En ook nog 3 middenvelders.
Enoh,Lindgren,Blind. En Cvitanich is ook echt een gemis.
Ook maar even mijn opstelling![]()
Steek
VdWiel-Wielaert-Vermaelen-Schilder
Gabri-Vertonghen-Urby
Suarez-Leo-Sulejmani
Ik wilde er nog bijzetten dat Urby wat meer naar voren speelt dan Gabri en Vertonghenquote:
Zal wel lukkenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou jij je racistische grapjes maar voor je sufferd.
Jasza succes morgen!
De druk gaat alleen maar toenemen voor AZ, de vraag is of ze daar mee om kunnen gaan. Ze hebben het geluk dat ze een lange periode hebben van relatief zwakke tegenstanders, maar in februari moeten ze tegen PSV uit en ben ik benieuwd of ze kunnen winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:27 schreef Schanulleke het volgende:
Hopen dat Ajax goed in het spoor blijft. AZ lijkt een mindere fase te hebben, als zich daar straks sterkere tegenstanders aandienen gaat Ajax er zo voorbij.
Ik blijf het trouwens lekker vinden om te zien dat Feijenoord en PSV punten verspelen, ook al zijn het geen directe concurrenten meer dit seizoen.
Zag ik ook alquote:Op zondag 25 januari 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
Dit stond trouwens gisteren op Telegraaf.nl:
[ afbeelding ]
Ff zwaaien naar Prosacquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |