+1quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef robert-dirksen het volgende:
Voor die tijd ben jij je nest nog niet uit man, lamlul
Of ik ben op zondag bij me pa,.. En zondag = uitslapen voor mijquote:Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Gast! Je woont je hele leven al tegenover die kerk, en nu ga je hier op een forum vragen wanneer die parkeerplekken bezet zijn?
http://www.rkkerkbennekom.nl/quote:Iedere zondagmorgen is er een Eucharistieviering of Woord- en Communieviering. Tijdens de wintertijd begint de viering om 10.30 uur. Tijdens de zomertijd om 10.00 uur
Bennekom he! Die hebben 5 kerken ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.rkkerkbennekom.nl/
als je nog steeds in bennekom woont, heb je hier je antwoord
Ik zag hetquote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bennekom he! Die hebben 5 kerken ofzo
Of de Vrij Evangelische Gemeente, die komen 9:15 uur samenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Sionskerk
De gemeente telt momenteel ongeveer 443 leden en behoort tot de Classis Amersfoort en de Particuliere Synode van het Oosten.
De samenkomsten worden gehouden op zondagen om 9.30 uur en 18.30 uur
ook bennekom
Gelukkig is het een duidelijke fotoquote:Op zondag 25 januari 2009 00:15 schreef arnold-d het volgende:
ff snel een foto gemaakt, Het gaat om deze kerk![]()
[ afbeelding ]
Niet een Ichthuskerk maar DE Ichthuskerk. Zo hebben ze dat beestje gewoon genoemd. En zoals je in het schema van Adelante kan zien is dat dus een hervormde kerk.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef arnold-d het volgende:
JAAAA, ik ben er achter gekomen, Het is een Ichthuskerk..... geen idee wat dat in houd.
Ik kan me 1 ding goed herrinneren.
Ik heb vroeger samen met robert-di.. daar veel ruitjes laten sneuvelen tijdens het voetballenen niet zo weinig ook.....
![]()
![]()
[ afbeelding ]
10.00 uur ds. R.A. Grisnigt (wijk 1)
Dus rond half 10 staat de auto maar voor.. lekker veel parkeerplek innemen
Ik snap niks van je topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef arnold-d het volgende:
JAAAA, ik ben er achter gekomen, Het is een Ichthuskerk..... geen idee wat dat in houd.
Ik kan me 1 ding goed herrinneren.
Ik heb vroeger samen met robert-di.. daar veel ruitjes laten sneuvelen tijdens het voetballenen niet zo weinig ook.....
![]()
![]()
[ afbeelding ]
10.00 uur ds. R.A. Grisnigt (wijk 1)
Dus rond half 10 staat de auto maar voor.. lekker veel parkeerplek innemen
Zie ik daar een UFO voorbij vliegen. Misschien schopje naar TRU? Die kunnen er vast wel wat mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:15 schreef arnold-d het volgende:
[ afbeelding ]
TS laat z'n aanhanger op een openbare parkeerplek staan omdat hij zelf geen oprit heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik snap niks van je topic.
Wat ga je doen?
Weg met een aanhanger zeg je. Wat heeft dat met de parkeerplekken te maken?
Je kan ook nog naar Lunteren...quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bennekom he! Die hebben 5 kerken ofzo
Ik zie het licht!quote:Op zondag 25 januari 2009 00:15 schreef arnold-d het volgende:
[ afbeelding ]
Ichtus=protestants=betekend vis=is een samenvoeging van de beginletters van de volgende regel: jezus christus gods zoon zaligmakerquote:Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef arnold-d het volgende:
En dan komt de dominee en denkt 'dat is aardig!' en die zet dan zo zijn wagen daar neer. Mooi midden op de streep want hij heeft toch twee plaatsen.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:33 schreef Lkw het volgende:
Je kunt ook op de twee parkeerplekken voor je huis 'Gereserveerd voor ds. R.A. Grisnigt (wijk 1)' spuiten. Dan blijven die gelovigen daar wel weg en hoef je morgen niet extra vroeg uit bed.
En dat wellicht de eerste graffiti was omdat het destijds op muren gekalkt werd als verzet tegen de Romeinen omdat destijds het christendom verboden was. En wel in de vorm van... jawel let op daar komt ie:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ichtus=protestants=betekend vis=is een samenvoeging van de beginletters van de volgende regel: jezus christus gods zoon zaligmaker
Waar staat de auto van TS dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan komt de dominee en denkt 'dat is aardig!' en die zet dan zo zijn wagen daar neer. Mooi midden op de streep want hij heeft toch twee plaatsen.
bij de vis.quote:
Hmmm...quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is dan zijn aanhanger aan het ophalen.
hijs overreden door de vissen...quote:
=Grieks. Ιχθυς = vis.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ichtus=protestants=betekend vis=is een samenvoeging van de beginletters van de volgende regel: jezus christus gods zoon zaligmaker
Jij woont ook in bennekom?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Bennekom![]()
Ik weet denk ik in welk huis jij woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |