Ik heb er een 100ml fles van.... Dat beantwoordt je vraag wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef Mr.G het volgende: wat vind jij v_a?
MM City rules! Mijn beste vriendin komt daar oorspronkelijk vandaan, en heb er een keer oudjaar gevierd. In de Bras. Fan-tas-ties.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wel apart, ik was vandaag in m'n geboorteplaats Emmen![]()
Ik vind het wel leuk om af en toe terug te komen hoor, maar ik kan me voorstellen dat 't op veel buitenstaanders niet zoveel indruk maakt. De Bras is dan wel weer leuk idd! Ook wel eens oud & nieuw gevierd daar, dus misschien zijn we niet tegelijk in Skins geweest, maar wel tegelijk in De Bras met o&n!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
MM City rules! Mijn beste vriendin komt daar oorspronkelijk vandaan, en heb er een keer oudjaar gevierd. In de Bras. Fan-tas-ties.
quote:[b]Op woensdag 11 februari 2009 13:15Ook wel eens oud & nieuw gevierd daar, dus misschien zijn we niet tegelijk in Skins geweest, maar wel tegelijk in De Bras met o&n!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |