abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65831503
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef W1ZZ het volgende:
Wat betreft de BK refills dacht ik in principe aan Straight to Heaven, maar als we vier lui weten op te trommelen die ¤45 willen uitgeven kunnen we misschien wel vier verschillende kopen?
Ik ben zeer te spreken over de 2 die ik gesampled heb, A Taste of Heaven en Beyond Love. Ik ben er wel voor in dus, maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.
pi_65831537
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, laatste bod was een snipe, dus was hier niet het geval

Wat is trouwens jouw favoriet uit de Private Blend lijn?
Ik heb er nog maar 2 geprobeerd en TV min of meer dus. Moet zeggen dat TV me het meest aanspreekt van wat ik er van heb kunnen ruiken vanaf papier.

Moss Breches is wel een heel leuke geur trouwens. Zeker de moeite waard om eens te proberen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:49:00 #128
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65831782
TV beter dan Japon Noir, en dan toch voor een bottle split willen gaan? Fanboi.

Ik was niet zo onder de indruk van Moss Breches in Harrods, maar ik ben van plan maar de hele TF Private Blend lijn te sampelen. Alhoewel ik het gevoel heb dat me dat veel gaat kosten.
Confidence through competence
pi_65832049
Ik vind ze beide gewoon heel goed Al is Japon Noir wel ietwat eentoniger dan ik me herinnerde, vandaar.

Ik heb er ook wel eens over gedacht om die hele Prviate Blend sample set te bestellen op the perfumed court, maar een setje van 1,5ml spray samples kost al $100.

Ohja, Italian Cypress heb ik ook nog geprobeerd, maar die vond ik niet zo denderend.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:30:49 #130
55709 Stereotomy
pi_65832456
Krankzinnige prijzen eigenlijk.

Hoop dat ik ooit een designergeurtje tegenkom die even goed is als Japon Noir, alhoewel je hier wel merkt dat je niet alleen voor de naam betaalt, maar dat ze daadwerkelijk vast ook wat duurdere ingredienten gebruiken. Tenminste, dat hoop ik.
pi_65832552
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik ben zeer te spreken over de 2 die ik gesampled heb, A Taste of Heaven en Beyond Love. Ik ben er wel voor in dus, maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.
Ik ben ook zeer te spreken over A Taste of Heaven, maar die is exact te repliceren door Caron Yatagan en Caron Pour un Homme 1:1 te layeren... En die zijn op eBay per stuk ~ $25 voor 125ml

Ik ken eigenlijk alleen A Taste of Heaven en Straight to Heaven tot nu toe.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_65832582
Weten jullie trouwens dat die hele Private lijn bestaat uit geuren die het niet werden toen TF Black Orchid uit wilde brengen? Dus eigenlijk zijn het allemaal afdankertjes
  zaterdag 7 februari 2009 @ 19:10:30 #133
55709 Stereotomy
pi_65833015
Ach nou ja, Bulgari Eau Parfumee au Thé Vert zou eerst Fahrenheit geweest moeten zijn. 't is duidelijk welke de betere is.
quote:
Dior was then asking for submissions on a major new masculine, to be called Fahrenheit. Ellena submitted his tea fragrance. According to Ellena, Dior loved it and, after changes and questions and a lot of waiting, told him that he had won the brief. He remembers it: going to Paris, drinking Champagne with the Dior bosses, everyone celebrating. The next day, they called to say they’d changed their minds. The marketers were uncomfortable with the abstract quality of Ellena’s juice. They announced that the winners of the brief were Jean-Louis Sieuzac and Michel Almairac, whose submission became the Dior Fahrenheit currently on the market — a huge hit. Ellena was astounded, then crushed.

http://themoment.blogs.ny(...)the-vert-by-bulgari/
pi_65833130
Black Orchid is dan ook een uitstekende geur
pi_65833135
Duidelijk, Fahrenheit is één van de smerigste geuren ooit uitgebracht.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 19:32:56 #136
55709 Stereotomy
pi_65833351
Ik las dat Black Orchid wat naar de vrouwelijke kant neigde, is dat waar?
pi_65833411
ja wel wat ja... maar niet zo erg als bijvoorbeeld Fleur du Male.
pi_65843019
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]... maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.
Is het niet grappig dat met zo'n beperkte clientele bij Skins het best mogelijk is dat een aantal van ons op hetzelfde moment in zo'n winkel hebben gestaan zonder elkaar te kennen?
*Zenmomentje*

Over die Black Orchid - BO is een passend acronym.
Het is reeeeeeetesterk, stroperig siropig spul. Vrij zoet ah begin, maar volgens mij kalmeert het tot een draagbaar niveau na een tijdje. Ik heb het niet afgewacht, mij te zoet. Hoofdpijnstroop.
pi_65843596
I don't get it? BO betekent meestal body odour...?

Van Skins: zou best kunnen inderdaad! Hoewel er natuurlijk wel meerdere vestigingen zijn... En LKS en ik zijn ook weleens samen gegaan
pi_65847404
Ja, ik bedoelde BO als in body odour: penetrant, outstays its welcome, kan hoofdpijn induceren.
Ik had m even uit moeten leggen, ja.
pi_65848065
Okee! Maar bij BO denk ik automatisch aan zweet
pi_65853435
v_a, ik ben tot nu toe alleen in de Groningen vestiging geweest, kom je daar wel eens?

Ik ben volgens mij enkel tegelijk met W1ZZ daar geweest, of Stereo moet stiekem een lange blanke gast met Gronings accent zijn
  zondag 8 februari 2009 @ 16:53:23 #143
55709 Stereotomy
pi_65853594
Verre van dat.

Oh, net op eBay voor 10 EUR incl. shipping een grote fles 250 ml Manfred Mugler Shampoo/Shower Gel gekocht. Ik had daar al een complimentary mini van, die ik altijd meeneem als ik naar het buitenland ga. Het ruikt zo heerlijk, dat vetiver dat NOT VETIVER is.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stereotomy op 08-02-2009 19:48:49 ]
pi_65879463
Neuh, ben alleen in Skins Amsterdam geweest. Moet misschien eens andere steden gaan afschuimen, voor echt iedereen die daar werkt m'n gezicht kent.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:03:08 #145
55709 Stereotomy
pi_65879567
Met sproeten
pi_65879761
pi_65909225
Net mn laatste tentamen gehad en zit weer eens aan mn basenotes te freubelen.

V_A ik heb vandaag voor de derde keer je Tam Dao op. Hij begint erg vrouwelijk naar mijn mening, maar na een ochtendje is het al aardiger. Lekker kruidig santal hout met een oosters tintje. Ik zou hem niet kopen, te lineair, niet echt spannend. Ben het niet eens met het gros van de basenoters dat het een potloodslijpsel-geur is (santal galore ). Daar is het te kruidig voor. wat vind jij v_a?

Desalniettemin wel:
pi_65934689
Wel apart, ik was vandaag in m'n geboorteplaats Emmen

Liep ik een of ander nondescript parfumzaakje binnen, op het eerste gezicht zelfde assortiment als de Douglas, minus de Guerlain etc. Sta ik op het punt om weg te gaan, staat er ineens in een hoekje een hele rij Serge Lutens geurtjes! In Emmen!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:59:46 #149
55709 Stereotomy
pi_65934715
En, heb je je atomizers gevuld?
pi_65936441
Ik heb een flesje Sa Majeste la Rose over m'n shirt leeggegoten en thuis uitgewrongen in een atomizer ja, hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')