Ik ben zeer te spreken over de 2 die ik gesampled heb, A Taste of Heaven en Beyond Love. Ik ben er wel voor in dus, maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef W1ZZ het volgende:
Wat betreft de BK refills dacht ik in principe aan Straight to Heaven, maar als we vier lui weten op te trommelen die ¤45 willen uitgeven kunnen we misschien wel vier verschillende kopen?
Ik heb er nog maar 2 geprobeerd en TV min of meer dus. Moet zeggen dat TV me het meest aanspreekt van wat ik er van heb kunnen ruiken vanaf papier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, laatste bod was een snipe, dus was hier niet het geval
Wat is trouwens jouw favoriet uit de Private Blend lijn?
Ik ben ook zeer te spreken over A Taste of Heaven, maar die is exact te repliceren door Caron Yatagan en Caron Pour un Homme 1:1 te layeren... En die zijn op eBay per stuk ~ $25 voor 125mlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik ben zeer te spreken over de 2 die ik gesampled heb, A Taste of Heaven en Beyond Love. Ik ben er wel voor in dus, maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.
quote:Dior was then asking for submissions on a major new masculine, to be called Fahrenheit. Ellena submitted his tea fragrance. According to Ellena, Dior loved it and, after changes and questions and a lot of waiting, told him that he had won the brief. He remembers it: going to Paris, drinking Champagne with the Dior bosses, everyone celebrating. The next day, they called to say they’d changed their minds. The marketers were uncomfortable with the abstract quality of Ellena’s juice. They announced that the winners of the brief were Jean-Louis Sieuzac and Michel Almairac, whose submission became the Dior Fahrenheit currently on the market — a huge hit. Ellena was astounded, then crushed.
http://themoment.blogs.ny(...)the-vert-by-bulgari/
Is het niet grappig dat met zo'n beperkte clientele bij Skins het best mogelijk is dat een aantal van ons op hetzelfde moment in zo'n winkel hebben gestaan zonder elkaar te kennen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]... maar ga binnenkort nog wel even bij Skins langs om de andere uit de lijn te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |