quote:
quote:
Nee, zat net nog The Longest Day te kijken, en ik denk dat ik nu nog even iTunes open zet, en dan ga slapen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hey 3FMaster
Je zit toch geen 3FM te luisteren nu?
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef DaMook het volgende:
Grr, als je eenmaal begint aan tuc koekjes dan stop je niet meer.
Zou die gast van Crash Test Dummies dat lied hebben geschreven toen hij een tucje atquote:
lolquote:Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef 3FMaster het volgende:
Zou die gast van Crash Test Dummies dat lied hebben geschreven toen hij een tucje at
Het eerste wat ik deed maandat toen de aflevering was afgelopen, was zoeken hoe oud ze isquote:Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef muisje-eliza het volgende:wauw FOK doet t nog steeds...kheb net vol afschuw naar die Marijke zitten kijken op NL3 wat een afschuwelijk mens is dat zeg
![]()
Zeg dat nou niet te hard, straks gaat 'ie weer down.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef muisje-eliza het volgende:wauw FOK doet t nog steeds...kheb net vol afschuw naar die Marijke zitten kijken op NL3 wat een afschuwelijk mens is dat zeg
![]()
Goed idee, ik moet echt gaan slapenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks gaat 'ie weer down.
downsyndroomquote:Op zondag 25 januari 2009 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks gaat 'ie weer down.
doei Pilesquote:Op zondag 25 januari 2009 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed idee, ik moet echt gaan slapen
En misschien ga ik morgen dan eindelijk eens leren voor een tentamen
Oquote:Op zondag 25 januari 2009 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, ben nog niet weg. Dat is het probleem juist
deze is leuker, die vond ik op haar hyves:quote:
http://marijkehelwegen.hyves.nl/quote:WAT WAS JE VRESELIJK TIJDENS URI GELLER!!!
DAT JE CORRECTIE ''U'' NIET NORMAAL MEE WILDE DOEN MET DE ACT!!! MET GROTE ERGENIS HEB IK ER NAAR ZITTEN KIJKEN ..
EN BANG VOOR INJECTIENAALDEN.... GA WEG ZEG.. JE HELE KOP IS ERMEE VOLGESPOTEN EN DE REST VAN DAT OUDERLIJKE LELIJKE LICHAAM OOK....
Trustenquote:
en jij ookquote:Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook zo. Morgen weer naar de stustustudio. Truste Roel
1 mazzel, dan hoef je die foto niet nog een keer te zienquote:Op zondag 25 januari 2009 01:01 schreef DaMook het volgende:
IEUWWWWWWWWWWW IK BEN BLIND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wel jaquote:Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
1 mazzel, dan hoef je die foto niet nog een keer te zien
Dan stop ik maar met zwaaienquote:Op zondag 25 januari 2009 01:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg. Wachten op mn Psp die aan de oplader hangt..
Trustenquote:
Netjesquote:Op zondag 25 januari 2009 01:30 schreef DaMook het volgende:
Nou op mijn netwerk werkt de webserver. Nu nog van buitenaf benaderbaar zien te maken
.
Trustequote:
Ik heb liever shoarmaquote:Op zondag 25 januari 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
Alleee mijn grote vrienden wilt u ook een stevig friet-ontbijt?
[ afbeelding ]
Ook zeer acceptabelquote:
Let er bij SAM in ieder geval op dat je de database op dezelfde pc zet als SAM zelf staat. Anders kunnen er rare glitches ontstaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen ja, maar wil ook met sam broadcaster gaan spelen en die heeft ook een db nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |