De spooling begint dun te wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste.
Blijft niet veel over zo.
Ik ook niet, daarom weet ik ook niet wat er fout zitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MySQL kan inderdaad wel irritant zijn. Heb daar niet heel veel ervaring mee..
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jeremy's![]()
Enige leuk aan Jeremy is Jeremy Clarkson en Jeremy van Pearl Jam
Maar niet hierquote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een paar uur dancemuziek te gaan.
Altijd lastig helpen, vanaf een afstandjequote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom weet ik ook niet wat er fout zit.
quote:
Pfff geen doorkomen aanquote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog een paar uur dancemuziek te gaan.
Laat Rita het maar niet horenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:03 schreef Briggy het volgende:
En goedenavond trouwens
ik luister ff geen 3FM, dus ik ben hier illegaal![]()
![]()
Misschien dat ze het in Dig weten ?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom weet ik ook niet wat er fout zit.
[..]
Jeremy's.
I know, maar ik uninstall gewoon alles en begin weer van voor af aanquote:Op zondag 25 januari 2009 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd lastig helpen, vanaf een afstandje
Diegene die hier zit en wél 3FM luistert mag nu z'n vinger opstekenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:03 schreef Briggy het volgende:
ik luister ff geen 3FM, dus ik ben hier illegaal![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat Rita het maar niet horen. Avond Briggy
.
Ik denk dat we geen vingers gaan zienquote:Op zondag 25 januari 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Diegene die hier zit en wél 3FM luistert mag nu z'n vinger opsteken
quote:
Behoorlijk goed. Helaas zijn beide nog wel in het ziekenhuis, maar hopelijk komen ze morgen thuis!quote:Hoe is het met de moeder?
Hey 3FMasterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |