Ook zeer acceptabelquote:
Let er bij SAM in ieder geval op dat je de database op dezelfde pc zet als SAM zelf staat. Anders kunnen er rare glitches ontstaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen ja, maar wil ook met sam broadcaster gaan spelen en die heeft ook een db nodig.
van de week wel een paar keer.. vooralsnog "gewoon" snel hierquote:
Zie twitterquote:Op zondag 25 januari 2009 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, laat ik voor 't eerst sinds 2 maanden weer es gaan hardlopen.
Neuh ik ga binnenkort ook weer de hardloopschoenen aantrekken. Het voorjaar is toch het beste tijd van het jaar om te lopenquote:
Yupquote:Op zondag 25 januari 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh ik ga binnenkort ook weer de hardloopschoenen aantrekken. Het voorjaar is toch het beste tijd van het jaar om te lopen.
In de herfst word ik altijd gestoord door die bladeren op de grond. Kan levert soms dan nog wel eens goede glijpartijen opquote:Op zondag 25 januari 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Niet te warm, niet te koud
.
Op saybia.com staat niets bijzonders, op hun myspace ook nietquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
Saybia
Hoor ik nou het goed dat ze uit elkaar zijn?
En xs4all ook weer.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
He fok doet het weer stelletje prutsers
Moi !quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenmiddag
Kheb keelpijn en ben gammel![]()
Maar zit wel achter een kop dampende zelfgemaakte groentesoep
Dat is een beetje flauwquote:Op zondag 25 januari 2009 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Eine Deutsche Schallplate
Whehehequote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw
EINEN DEUTSCHE SCHALPLATTE EINZ!!!11!!11!!!!
Ejquote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemorgen, optijd voor Flirt-je-stijf
Hey Steephselquote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemorgen, optijd voor Flirt-je-stijf
Whahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manuel aan de telefoon
Nee, ben om 0055 uur in slaap gevallenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Jimbo het volgende:
iemand die giel vrijdag nacht gehoort heeft ? ik heb een hekel aan giel maar ik moest toch zeker om em lachen
Was al te verwachtenquote:
jammerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, ben om 0055 uur in slaap gevallen
Inderdaad, maar schijnbaar heeft zij ook wel indruk op die gozer gemaakt want hij begon meteen over het treinvoorvalquote:Op zondag 25 januari 2009 12:57 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Was al te verwachten
De omschrijving van dat meisje deed die gozer zo galant lijken dat 'ie niet af zou wijzen
lekkerquote:
Timurquote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar schijnbaar heeft zij ook wel indruk op die gozer gemaakt want hij begon meteen over het treinvoorval. Toch wel geinige radio dit
.
Dus hup je tuin in en tellenquote:
Zullen we die vogeltelcommissie eens gek maken, en allemaal opgeven dat we 123 mussen hebben gezien vandaag?quote:
Alternatief is 75 euro dus het zal vast niet een heel duur restaurant zijnquote:
Maak er gewoon een reiger vanquote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef Steephsel het volgende:
Ik heb 0 vogels op 't balkon, wel een steiger
Opzich een strak plan want het is onwijs lekker weerquote:
Die moet gewoon opgehangen worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:03 schreef -Hans- het volgende:
De Belgische "joker" heeft nog geen verklaring afgelegd. Stoere jongen die Kim![]()
Als het nog zou bestaan dan komt hij daar zeker voor in aanmerking. In elk geval niet meer los laten in de maatschappij. Dan ben je nog maar 20 en dan al zoiets op je geweten hebben..quote:
Jup! net geweestquote:Op zondag 25 januari 2009 13:12 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik nou net Good Days Bad Days gemist?
quote:
Gaat nog wel herhaald wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kut, had ik toch 3fm aan moeten zetten.
oohh dan komt het dus wel goedquote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, en anders heb ik altijd het album nog.
Echt maar een paar minuten..! Het was echt close jaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
Ja, maar het scheelt maar een haartje.
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt maar een paar minuten..! Het was echt close ja![]()
Just For Tonight![]()
Woei !quote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
* Noortje. is het eens met Hansch.
Sterfquote:Noortje zegt:
hihi ik ga jou negeren op 3fmdinges![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |