Ejquote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemorgen, optijd voor Flirt-je-stijf
Hey Steephselquote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Steephsel het volgende:
Goeiemorgen, optijd voor Flirt-je-stijf
Whahahaquote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manuel aan de telefoon
Nee, ben om 0055 uur in slaap gevallenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Jimbo het volgende:
iemand die giel vrijdag nacht gehoort heeft ? ik heb een hekel aan giel maar ik moest toch zeker om em lachen
Was al te verwachtenquote:
jammerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, ben om 0055 uur in slaap gevallen
Inderdaad, maar schijnbaar heeft zij ook wel indruk op die gozer gemaakt want hij begon meteen over het treinvoorvalquote:Op zondag 25 januari 2009 12:57 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Was al te verwachten
De omschrijving van dat meisje deed die gozer zo galant lijken dat 'ie niet af zou wijzen
lekkerquote:
Timurquote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar schijnbaar heeft zij ook wel indruk op die gozer gemaakt want hij begon meteen over het treinvoorval. Toch wel geinige radio dit
.
Dus hup je tuin in en tellenquote:
Zullen we die vogeltelcommissie eens gek maken, en allemaal opgeven dat we 123 mussen hebben gezien vandaag?quote:
Alternatief is 75 euro dus het zal vast niet een heel duur restaurant zijnquote:
Maak er gewoon een reiger vanquote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef Steephsel het volgende:
Ik heb 0 vogels op 't balkon, wel een steiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |