Jij bent anders ook aardig snel weer hier op FOK!.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die helemaal gaan flippen als fok down is.
Dit is pas de tweede keer vanavond dat ik het uberhaupt probeer.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij bent anders ook aardig snel weer hier op FOK!.
Je hebt het zeker op msn gehoord ipv F5'en.
Je woont zeker in oost Brazilië waar het net 14 minuten avond is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is pas de tweede keer vanavond dat ik het uberhaupt probeer.Ik heb een leven weet je.
Maar allemaal op 1 pagina en een aantal posts van "op fok is het stil" en dat soort bullshitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
dat zijn twee SC topics, is niets dus...
Het word in elk geval niet zo gemod als op FOK! zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar allemaal op 1 pagina en een aantal posts van "op fok is het stil" en dat soort bullshit
Dus jij was het?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het word in elk geval niet zo gemod als op FOK! zelf
Heb je ooit een KLB SC gelezen, daar is het vaak niet andersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar allemaal op 1 pagina en een aantal posts van "op fok is het stil" en dat soort bullshit
Nou als je zo op fok loopt te spammen denk (hoop) ik toch wel dat je naam dan in een bepaald topic in MED komt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je ooit een KLB SC gelezen, daar is het vaak niet anders
Dat gebeurt ook vaak hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou als je zo op fok loopt te spammen denk (hoop) ik toch wel dat je naam dan in een bepaald topic in MED komt.
Die was ook bloedirritant ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Desunoto het volgende:
Die 700 replies zijn niet erg, maar al die "wat is het hier stil op fok blabla" zooi. [ afbeelding ]
quote:En die idioten die zich als iemand anders voordoen. [ afbeelding ]
En welke nou de echte wasquote:Ik heb wel 4 Crane's gezien of zo.
Dat zijn weer een paar Hyvers vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |