dat kunnen wij beterquote:
neit met mijn pianokunsten nee..quote:
Schattige jochies ja, maar de uitvoering vind ik ietwat knulligquote:
Om mijn Heemsteedse ABN in te ruilen voor Waspik's Brabants? Neuh.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
En luistereens hoe je vriend praat, ga met hem oefenen.
Ja, dat heb je als je van de volgende [HOMO]generatie bent... DennisM was ooit een top-poster hier, maar da's dus blijkbaar voor jouw tijdquote:
wij ook shatz.. wij ook..quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen,ik ben te vroeg wakker op een zondag![]()
WIJ ??? heb ik iets gemist ? enfin ik ga weer lunchen en zondagmiddag borrel (en er komt een cutie meeborrelenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
wij ook shatz.. wij ook..
ik ging uiteindelijk om 0700 naar bed..
je hebt niks gemistquote:Op zondag 25 januari 2009 12:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
WIJ ??? heb ik iets gemist ? enfin ik ga weer lunchen en zondagmiddag borrel (en er komt een cutie meeborrelen), misschien tot vanavond
Wat een poepies! Vooral die achterstequote:
oy oy.. ik geef je helemaal gelijk!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat een poepies! Vooral die achterste
Mja, maar die voorste gaat ook een keer te vroeg zingen.. erg liefquote:Op zondag 25 januari 2009 13:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
oy oy.. ik geef je helemaal gelijk!
halverwege vergeet ie te playbacken, zoo cute hehehe
Zat vroeger ook op irc.. en daar was ie volgens mij gebanned in diverse kanalenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee wie die Fly is, maar hij heeft blijkbaar een dikke duim.
Ik had het meer met de Party Animals, die DJ pijpt beterquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:39 schreef Bartjebart het volgende:
Ow en ik had het niet zo met de Paul Elstak, Charlie Lownoise herrie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |