Ook, maar van Tijl begin ik echt van wel van te soppen hoor!quote:
*en dat probleem heeft deze meneer dus heel stiekum een beetje*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En zolang er niet meer geld uitgaat dan er binnen komt is er weinig aan de hand.
En Wisje laat zich weer van zijn bekende kant zien hierquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Big wave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei doei
Ik schrijf me wel in op de eerste...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Big wave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei doei
Ik bedacht me net: Een sugerdaddy, gewoon hoereren of een relatie zoeken kan helpen in dit soort gevallenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
*en dat probleem heeft deze meneer dus heel stiekum een beetje*
dan val ik af, want ik ben alleen maar daddy zonder sugarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik bedacht me net: Een sugerdaddy, gewoon hoereren of een relatie zoeken kan helpen in dit soort gevallen
Jammer...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan val ik af, want ik ben alleen maar daddy zonder sugar
kwou je net bellenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan val ik af, want ik ben alleen maar daddy zonder sugar
Ik teken alvast in op de bovenste!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Desmonkey het volgende:
Big wave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei doei
Wat is er met je haar gebeurt!?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:52 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, hier is 'ie dan eindelijk! Het baanbrekende filmpje van onze zaterdagavond.
Wie de neuk is dennis??quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:52 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, hier is 'ie dan eindelijk! Het baanbrekende filmpje van onze zaterdagavond.
you are going to die like an old woman in her bedquote:Op zondag 25 januari 2009 03:06 schreef Xiance het volgende:
voor wanneer ik dood ga
HEERLIJK nummer gewoon!
i surely hope not!quote:Op zondag 25 januari 2009 03:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you are going to die like an old woman in her bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |