HEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Werd wakker van geschreeuw
iets met kanker of zo![]()
Ja, was een lekkere kankervakantie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sooo we zijn er weer.Leuk gehad op vakantie btw
hier ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoi NMNS!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heee!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soury, staat je oto een beetje gristelijk vandaag
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardquote:
hee nmnsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik aan het bier zit, schiet niet opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de brandweer kan er door. Das wel handig ik zit aan de zuip ..
Oh nee he ???quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
Nu moet je zelf iets bedenken in plaats van het meelopertje te zijn.
niet zo moeilijk doen maar alles lekker simpel houden anders moet je dootquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ff wennen he? Dat je niet je standaardkan plaatsen en iedereen naar de mond praten.
Nu moet je zelf iets bedenken in plaats van het meelopertje te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |