Dan zijn de meesten blauw toch?quote:
Haha, je hebt het goed door (dat mijn ava oranje is als ik onder invloed ben)quote:
Ik dus oranjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zijn de meesten blauw toch?
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig
EDIT: Hoi Dementor
Ben je weggeweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was erg gezellig de afgelopen dagen.
Ik was ook niet lekker afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah want van de SC moet je het niet hebben.
Ben griepig en heb thuis gewerkt.
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaaldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, die hadden we nog niet gehoord vandaag.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dacht die is een paar dagen met zijn Juud weggeweest.
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, mijn bezoekfrequentie alhier is nogal gedaald
Oja, dat klopt idd, zag dat op de blog van Breulsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Nou, FOk! heeft er de hele dag uitgelegen.
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.quote:
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Een zucht van opluchting waart door het stadion.
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las dat het stadion al leeggelopen was, maar de hondstrouwe fans zitten er dus gewoon nog.
Ben niet op de hoogte van de dialecten her en der, maar hier in de buurt staat buizen gelijk aan pijpenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat het "successupporters" zijn.
Het is afgelopen. HET PUNT IS BINNEN!![]()
Effe buizen.
Geen id, kijk daar nooitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo voor ons is ook alles weer achter de rug. Heb net even op weblog huub gelezen zeg. Is er nu een schriftelijke RLS bezig of zo?
Er zitten een stelletje randdebielen debiel te zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo voor ons is ook alles weer achter de rug. Heb net even op weblog huub gelezen zeg. Is er nu een schriftelijke RLS bezig of zo?
Ja dat blijkt wel af en toe erg moeten lachen erom.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten een stelletje randdebielen debiel te zijn.
Ze hebben het er erg druk mee.
Daar draait Gert ook z'n hand niet voor om.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar hier in de buurt staat buizen gelijk aan pijpen
Wordt -1 deze nacht. laat maar lekker strooien.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
zit net naar buiten te kijken zijn ze als een gek aan het strooien. Beetje in de war volgens mij vriest het niet eens.
Gert leest niet meer mee, is aan het buizenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar draait Gert ook z'n hand niet voor om.
Buizen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gert leest niet meer mee, is aan het buizen
Ah, dat is buiten mijn straatje iigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Synoniem voor pijpen. capisci ?
Jij woont niet in Italie?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, dat is buiten mijn straatje iig
Ben het helemaal met je eens Bommels. Ik weet na een paar maanden de namen al niet eens meer. Soms denk ik ook weleens, hebben die lui niets anders te doen dan dat gemiep over die z.g. BN-ers. En dan zeker de BN-ers uit de RLS. Wat hebben die nou helemaal gepresteerd?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch begriojp ik dit syndroom niet zo.. waarom kunnen mensen die bb/dgk enzovoorts luitjes niet loslaten? programma is afgelopen, winnaar heeft poet, einde roem... Behalve Bart, die neukte Kelly en kreeg een programma bij rtv Utreg... ( overigens vond ik Rauwkost kicke, net als die mongole kok met die jap en die uitsmijter aan zijn zijde.. godverdomme hoe heette die ook alweer!)
Buizen is slangggggg voor zuipen...taal van beneden de rivierenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Synoniem voor pijpen. Capisci ?
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
Buizen is slangggggg voor zuipen...taal van beneden de rivieren
Ben het er niet mee eens. Velen hier hebben het er vaak over een nieuwe RLS, MET streams. Daar kun je van houden of niet. Feit is wel dat dit subforum er is door de RLS, en Fok! is groot genoeg om ergens anders uit te hangen als RLS je niet bevalt. Maar het schijnt lekker te kletsen en te rellen hier, soms gewild soms ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Bommels. Ik weet na een paar maanden de namen al niet eens meer. Soms denk ik ook weleens, hebben die lui niets anders te doen dan dat gemiep over die z.g. BN-ers. En dan zeker de BN-ers uit de RLS. Wat hebben die nou helemaal gepresteerd?
En Bart snap ik eik ook niet. Ga wat leuks doen jongen. Je hebt het in je. Of heb je een post traumatisch stress stoornis opgelopen na drie maanden Hummie. Heel begrijpelijk als al je verantwoordelijkheden je uit handen worden genomen drie maanden lang. Ik zag wel tekenen van opstand maar uiteindelijk toch steeds weer die onderwerping aan Hummel. Dat vreet aan je dat heel Nederland dat gezien heeft en nu wil je je revancheren.
Laat die RLS dombo's schieten (wat zullen ze nu helemaal te melden hebben waar Nederland op zit te wachten?) en ga leuke programma's maken over het leven van vandaag de dag. Leuke gesprekken met mensen uit de shop of zo.
Ik ook . Als in kijkbuizen .quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.
Wie, ikkequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik dacht serieus dat ie tv ging kijken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Dementor het volgende:
Fuckin' griep.
Ik ben weer weg, tot later!
Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:20 schreef Dementor het volgende:
Fuckin' griep.
Ik ben weer weg, tot later!
quote:
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je geen anti-griep-spuitje genomen als je daar zo vatbaar voor bent.
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like thatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ken jou nog niet echt, maar zag je wel vaker posten
Ik ook niet, ben al vele jaren niet meer bij de medicijnman geweest, maar dan ook niet gaan zitten mauwen jijquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga niet overal zalfjes, pilletjes en spuitjes voor halen.
Haha okejquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik jou ook niet....al begreep ik net dat je door drank oranje wordt!!...nice.... I like that
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
morgen weer groen, van de misselijkheidquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
Spreekwoordelijk gezien wel maar die andere avatar van mij was alleen oranje beschikbaar dus vandaarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht juist dat je van drank blauw werd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okej![]()
Ja dan zien de users iig dat Bongetje een beetje vaag kan zijn
Haha, nou hopelijk niet, moet daar eigenlijk nog een aparte avatar voor laten maken, de "kater" variantquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
morgen weer groen, van de misselijkheid
Oja, ik ga een wijntje pakken!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig![]()
Wat drinken jullie vanavond?
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Red winequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
ik begon met cola....toen wodka cola...en nu....de cola is op dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
rode gazeusequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Bavariaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig je leven is terugquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn leven, Jeuj!!
![]()
Ik zou kunnen zeggen dat ik in de downtime hele nuttige dingen gedaan had, maar dat is niet zo.![]()
Goedenavond fok!![]()
Wat is dat precies ook al weer?quote:
Lekkerquote:
Ja, maar ik zou dan zelf weten dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had met gemak kunnen zeggen dat je je keukenkastjes had gesopt en je ramen gezeemd, niemand die het komt controleren.
Dat heb ik al heel lang niet gedronken, dat is lekkolquote:
En tegen jezelf liegen is nog erger dan tegen een ander liegenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan zelf weten dat het niet waar is.
Wit vind ik niet echt lekker, dronk altijd rood en soms een bieravond, maar NOOIT door elkaar dan gaat het mis.....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik zit ook aan de rode wijn, terwijl ik altijd een trouwe witte wijn drinkster was, ik ben sinds een weekje even overgestapt en ik moet zeggen dat het wel bevalt.
Proost
Nah ik schaam me er gewoon niet voor. Ik heb vandaag niets nuttigs gedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tegen jezelf liegen is nog erger dan tegen een ander liegen
Ik heb geleerd:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wit vind ik niet echt lekker, dronk altijd rood en soms een bieravond, maar NOOIT door elkaar dan gaat het mis.....
Lijkt me erg lekker, toch eens proberen, staat gewoon gazeuse op?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
rode frisdrank met heel veeel prik.
Idd dat is de slogan en de spreukquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geleerd:
Bier na wijn geeft venijn en wijn naar bier geeft plezier![]()
Maar nou ben ik niet zo van het bier, dus ik drink het sowieso niet door elkaar
Daar waar zaterdagen voor zijn, doen waar je zin in heb.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik schaam me er gewoon niet voor. Ik heb vandaag niets nuttigs gedaan.![]()
Ik wilde nog heel even de stad in, maar al snel had ik zelfs daar geen zin in.
Ik heb wel thee gedronken, veel thee.
En uitgeslapen....
Ohwja, ik ben naar de winkel geweest, dat dan weer wel.
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine opquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker, toch eens proberen, staat gewoon gazeuse op?
Ja, je verbiedde me streng te gaan slowchatten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag je post op de down-site, had je dat nog gelezen?
Ah, ga ik eens kijken dan, thnxquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine op
Maar er zit wel prik op?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
weet ik niet, bij de aldi hebben ze het in kleine flesjes te koop en staat er gernadine op
Ik heb ook lopen rennen, lesgegeven, en wat geschoten, met een schietgeweerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waar zaterdagen voor zijn, doen waar je zin in heb.
Ik heb niet gedaan waar ik zin in had, ik heb lopen rennen, regelen en zorgen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, je verbiedde me streng te gaan slowchatten.
Toen ben ik maar iets nuttigs gaan doen.
Soury!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
En nu gaan we zuipen en roken tegelijk[ afbeelding ]
Waar heb je op geschoten dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen rennen, lesgegeven, en wat geschoten, met een schietgeweer
Dat is dat spul uit de fabeltjeskrant tochquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar had je ook champagne pils van. dat bruine gazeuse spulquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja veel
en onder hetmerk raak kun je het volgens mij ook nog wel krijgen.
GMTAquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:44 schreef Soury het volgende:
En nu gaan we zuipen en roken tegelijk[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |