italiaansquote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.kookcollege.nl/cgi-bin/kook.cgi
waarom denk je dat yas m linktquote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we dat niet een keer als meet doen?![]()
't is wel duurquote:Op zondag 25 januari 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
italiaansik wil wel eens pizzas bakken
Dat heb ik dus gister gedaan en in mijn review zei ik dat we dat best wel eens als meet konden doen..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we dat niet een keer als meet doen?![]()
onbeperkt drinken? Ik zie kansenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gister gedaan en in mijn review zei ik dat we dat best wel eens als meet konden doen..
Ik heb iig een kaartje dat ik gratisch kan als ik 11 andere mensen meeneemDus als we dan 69* 11 + Btw / 12 doen
Want je moet perse met 12 personenMaar het is wel vrij prijzig.. Maar wel onbeperkt drinken
Nee, want ik zit alweer thuisquote:
De UB is niet voor hbo'ersquote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
owja dat wilde ik nog vragen, mikkie die ub is dus gewoon de hele week geopend?
staat dat in mijn vraag?quote:
Nu maar proberen thuis iets te doen, maar da's een kansloze missie. Ik ben gewoon waardeloos op het gebied van op m'n kamer studeren. Dan ga ik áltijd andere dingen doen. Fokken, tv kijken, tijdschriften lezen, slapen, noem maar opquote:
niets gehoord nogquote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Nog iets van ger gehoord? Ik *weet* dat hij die attachments heeft gehad.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
onbeperkt drinken? Ik zie kansen
Nee, maar als ik je vraag beantwoord zit je er binnenkort welquote:
Dan haak ik bij dezen alvast afquote:Op zondag 25 januari 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is wel duur70 euro voor avondeten p.p.
jij denkt dat ik serieus met mn studie bezig gaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik je vraag beantwoord zit je er binnenkort wel.
Neh de UB is de hele week open. Doordeweeks van 8.00 - 22.00 geloof ik. Vrijdag tot 20.00. Za en zo van 9.00 - 17.00, waarbij op zondag de kelder gesloten is en beide dagen de bovenverdieping gesloten is dacht ik.
Mja dat is wel (wederomquote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij denkt dat ik serieus met mn studie bezig gadie is goed
dat dusquote:Op zondag 25 januari 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee Mik, dit semester flikken we het hem echt!
ja, surequote:Op zondag 25 januari 2009 13:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat zal 't hier rustig worden, al die studerende mensen.
Het zoveelste studiejaar op rij dat ik faalquote:Op zondag 25 januari 2009 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zet alle beloftes ff bijeen? Kunnen we nog lachen over een half jaar.
Dat dus jaquote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zoveelste studiejaar op rij dat ik faal.
Ik zat gisteren echt te denken...als ik eens een keer écht ga studeren en inclusief colleges meer dan 15 u/wk aan m'n studie ga besteden, dan schrikken mensen zich kapot. Dingen bijhouden, hoge punten halen enzo. Dat lijkt me echt grappig.
En ik ben ook wel benieuwd of uit het halen van goede punten dan ook voor mezelf motivatie komt om vaker te leren. Want eigenlijk heb ik dat nog nooit ondervonden, het loon naar werken-principe.
Dan zou je dat vooraf ook wel hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Mikkie het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd of uit het halen van goede punten dan ook voor mezelf motivatie komt om vaker te leren. Want eigenlijk heb ik dat nog nooit ondervonden, het loon naar werken-principe.
Mensen versteld laten staan is de uitdaging niet. De uitdaging is om dat in positieve zin te laten gebeurenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus ja
En stiekem heb ik er daarom zo'n zin in. om mezelf te bewijzen dat ik het kan maar ook om andere mensen versteld te doen staan
Dat weet ik niet, want ik heb het gevoel nog nooit gehad. Tot nu toe ben ik al zó vaak door vakken heen gemazzeld, dat ik het principe van veel leren voor een tentamen gewoon niet ken, ik kan het immers zo ook regelmatig halen. Dus ik ben heel benieuwd hoe ik reageer als ik een keertje wél echt leer en vervolgens ook een acht ofzo haalquote:Op zondag 25 januari 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zou je dat vooraf ook wel hebben.
Idd, een jaar bestaat uit 60 punten. Ambitieus zijn is prima maar een wonder nastreven is weer 't andere uiterste.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef Mikkie het volgende:
56 punten in een half jaar, da's geen half werk Yashi
Nee inderdaad ik zit even te kijken of ik geen rekenfout gemaakt hebquote:Op zondag 25 januari 2009 13:40 schreef Mikkie het volgende:
56 punten in een half jaar, da's geen half werk Yashi
Ik denk dat ik mijn streven rond een puntje of 30, 35 leg. Da's realistisch icm m'n andere activiteiten. En dan kan ik nog twee vakken laten zitten die ik volgend jaar ofzo nog moet inhalen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, een jaar bestaat uit 60 punten. Ambitieus zijn is prima maar een wonder nastreven is weer 't andere uiterste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |