abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65411213
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:08 schreef Shitney het volgende:

[..]

Bron: de standaard online
Opmerkelijk verhaal en ook wel beangstigend. In die zin dat hij dus niet psychiatrisch gestoord lijkt te zijn, geen verleden op dat gebied heeft en ook niet met drank en drugs op zijn daden pleegde. Dat zou het makkelijker maken. Nu is het een relatief 'gewone' jongen.

Uit die foto kun je natuurlijk niet veel opmaken, maar wel uit het verhaal van zijn oud-collega's en klasgenoten. Dat maakt het zo eng vind ik, het was iemand die dus wel een beetje buiten de groep viel maar ook weer niet enorm raar was. Zoals hij zijn er tallozen natuurlijk. Een beetje raar maar niet te afwijkend en ondertussen weet je niet wat er van binnen allemaal borrelt en kookt.
pi_65411258
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef charleen het volgende:
Ik vind die laatste compositietekening een beetje raar in vergelijking met die andere foto's en tekeningen.... Kan die gast er niet in ontdekken.
Zou ie na z'n daad met zo'n gezichtsuitdrukking hebben gezeten? Of al die tijd nu zo erbij zitten?
  maandag 26 januari 2009 @ 09:50:13 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65411267
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, dan vind je dat. Ik vind dat niet. Maar ik vind het wel apart hoor, als je aan iemands ogen kunt zien of ie psychisch instabiel is of niet.
Met zo'n gave zou je een hoop geld kunnen verdienen, misschien.... Ik zou er iets mee doen als ik jou was, want heb nog nooit gehoord dat iemand dat kan.
Dat heet gewoon levenservaring/mensenkennis, misschien als je wat minder tijd zou besteden aan het epileren van je wenkbrauwen dat je er binnen de korste keren wat van opdoet.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65411313
Kan dit topic aub gewoon over het onderwerp gaan. Waarom toch weer die neiging om elkaar de maat te nemen. Het is een drama en we kunnen niet meer dan speculeren op basis van wat we weten uit de kranten. Iedereen kan een mening hebben maar het is toch niet nodig om te gaan schelden en elkaar af te zeiken, zeker niet bij dit onderwerp.
pi_65411327
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:45 schreef charleen het volgende:
Ik vind die laatste compositietekening een beetje raar in vergelijking met die andere foto's en tekeningen.... Kan die gast er niet in ontdekken.
Welke tekening bedoel je?
  maandag 26 januari 2009 @ 09:54:13 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65411352
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef SCH het volgende:
Kan dit topic aub gewoon over het onderwerp gaan. Waarom toch weer die neiging om elkaar de maat te nemen. Het is een drama en we kunnen niet meer dan speculeren op basis van wat we weten uit de kranten. Iedereen kan een mening hebben maar het is toch niet nodig om te gaan schelden en elkaar af te zeiken, zeker niet bij dit onderwerp.
Je hebt gelijk. Alleen op dit punt dan .
pi_65411359
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat heet gewoon levenservaring/mensenkennis, misschien als je wat minder tijd zou besteden aan het epileren van je wenkbrauwen dat je er binnen de korste keren wat van opdoet.
Sjongejonge, het zit je wel hoog he.
En nu weer ontopic!
  maandag 26 januari 2009 @ 09:57:50 #183
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65411440
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, dan vind je dat. Ik vind dat niet. Maar ik vind het wel apart hoor, als je aan iemands ogen kunt zien of ie psychisch instabiel is of niet.
Met zo'n gave zou je een hoop geld kunnen verdienen, misschien.... Ik zou er iets mee doen als ik jou was, want heb nog nooit gehoord dat iemand dat kan.
Nou ja, je hoeft nou ook weer geen gave te hebben om aan die fotos te zien dat het zo'n typische weltschmerzerig joch is, toch? Zo eentje die weinig vrienden heeft, waarschijnlijk vegetarisch of iets anders geitenwollensokkerigs is, veel "principes" heeft, de wereld maar kut vindt en die niet al te succesvol is qua werk waarschijnlijk.
Zo'n jongen hebben we allemaal toch wel in de klas gehad? En hier op Fok! (of elk ander internetforum) zijn de meesten die jongen. Die jongen die leeft op internet, zich bezighoudt met computers, films, van gothic of death metal of andere obscure depri shit houdt, en om de haverklap verkondigt dat ie liever niet geboren was.

Dat zie je echt direct hoor, aan die foto's. Je ziet direct dat ie niet de populairste jongen van de klas is, niet goed kan voetballen, niet neukt met de lekkerste wijven en vooral niet blij is.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  maandag 26 januari 2009 @ 09:57:52 #184
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65411441
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke tekening bedoel je?

Misschien dat al die andere foto's ouder waren ofzo.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:58:32 #185
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65411453
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef charleen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is de robottekening die vrijdag aan de hand van getuigenverklaringen is gemaakt.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Admin maandag 26 januari 2009 @ 09:59:07 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65411466
Dames, dames
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65411521
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nou ja, je hoeft nou ook weer geen gave te hebben om aan die fotos te zien dat het zo'n typische weltschmerzerig joch is, toch? Zo eentje die weinig vrienden heeft, waarschijnlijk vegetarisch of iets anders geitenwollensokkerigs is, veel "principes" heeft, de wereld maar kut vindt en die niet al te succesvol is qua werk waarschijnlijk.
Zo'n jongen hebben we allemaal toch wel in de klas gehad? En hier op Fok! (of elk ander internetforum) zijn de meesten die jongen. Die jongen die leeft op internet, zich bezighoudt met computers, films, van gothic of death metal of andere obscure depri shit houdt, en om de haverklap verkondigt dat ie liever niet geboren was.

Dat zie je echt direct hoor, aan die foto's. Je ziet direct dat ie niet de populairste jongen van de klas is, niet goed kan voetballen, niet neukt met de lekkerste wijven en vooral niet blij is.
Maar daar zijn er honderdduizenden van toch?
Ik vind het geen gevalletje van 'oppassen hij is gevaarlijk' of iemand die heel psychiatrisch gelabeld is. Dit is meer zo iemand als bij de schietpartijen op scholen in de VS. Terwijl ik gedacht had dat het hier om een veel grotere gek zou gaan.
pi_65411538
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef charleen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Okay, ik dacht dit om huisvlijt van een Fokker ging, zo'n slechte tekening. Maar is dit echt een compositie?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:03:33 #189
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_65411567
Het doet me een beetje denken aan die koreaan die mensen heeft neergeschoten op virginia tech, was volgens klasgenoten ook een stille jongen etc..
Vreemde zaak en best beangstigend, ik kan me niet voorstellen waarom iemand zou denken: laat ik babies gaan doodsteken!

Misschien moeten ze eens naar die ouders gaan kijken.
I play sports...no I don't, what the fuck?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:04:01 #190
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65411582
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:58 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat is de robottekening die vrijdag aan de hand van getuigenverklaringen is gemaakt.

ok, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:04:28 #191
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65411594
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar daar zijn er honderdduizenden van toch?
Ik vind het geen gevalletje van 'oppassen hij is gevaarlijk' of iemand die heel psychiatrisch gelabeld is. Dit is meer zo iemand als bij de schietpartijen op scholen in de VS. Terwijl ik gedacht had dat het hier om een veel grotere gek zou gaan.
Ja, dat ben ik ook met je eens. Dat vind ik er juist beangstigend aan, je weet rationeel wel dat het echt niet op iemands voorhoofd is af te lezen dat ie volledig gestoord is, maar toch verwacht je dat dan wel op de een of andere manier. Deze jongen is zo... gewoon.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_65411605
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:03 schreef Luiaerdt het volgende:

Misschien moeten ze eens naar die ouders gaan kijken.
Waarom?
pi_65411623
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat kun je toch niet zien aan die foto? Die foto is oud, is gemaakt toen ie een jaar of dertien was. Vertel mij eens welke dertienjarige vol zelfvertrouwen in het leven staat. Neem een gemiddelde klassefoto van de brugklas en je ziet allemaal onzekere snoetjes.
quote:
Nogmaals, dit is geen foto van een 20-jarige (want zo oud is de dader nu). Hij heeft zelfs een enorme rugzak op z'n rug, geen baardgroei, nog duidelijk een kindergezichtje.
Deze foto zegt helemaal niks. Niks over of ie kan voetballen en of ie lekkere wijven neukt. Dit is geen recente foto. En daarom vind ik de verhalen eromheen dat je het aan de ogen kunt zien onzin.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:06:52 #194
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65411650
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, ik dacht dit om huisvlijt van een Fokker ging, zo'n slechte tekening. Maar is dit echt een compositie?
Hij stond zaterdag in de standaard online met als onderschrift "robottekening aan de hand van getuigenverklaringen". En in de meeste artikelen stond dat er direct een tekening verspreid is en dat hij aan de hand daarvan is gearresteerd in Lebbeke, dus ik nam/neem aan dat dit die tekening was.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 26 januari 2009 @ 10:07:09 #195
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_65411659
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?
Ik vraag me wel eens af wat voor invloed de ouders van zo iemand hebben gehad..
Je ziet vaak mensen die echt aan de drugs raken of andere gekke dingen doen dat ze niet echt een leuke jeugd gehad hebben

Al hoeft dit natuurlijk niet zo te zijn bij deze jongen, misschien heeft hij inderdaad een ziekte o.i.d.
I play sports...no I don't, what the fuck?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:11:17 #196
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65411749
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Luiaerdt het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af wat voor invloed de ouders van zo iemand hebben gehad..
Je ziet vaak mensen die echt aan de drugs raken of andere gekke dingen doen dat ze niet echt een leuke jeugd gehad hebben

Al hoeft dit natuurlijk niet zo te zijn bij deze jongen, misschien heeft hij inderdaad een ziekte o.i.d.
Het zou ook zomaar zo kunnen zijn dat ie als baby getuige is geweest van een steekpartij op zijn creche en dat dit trauma er op deze manier op deze leeftijd eruit is gekomen. Ik zeg maar wat, hoor, maar trauma's hoeven niet altijd opgelopen te zijn door opvoeders.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:11:37 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65411758
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?
Meen je dit nu serieus?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:12:48 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65411781
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef charleen het volgende:

[..]

Het zou ook zomaar zo kunnen zijn dat ie als baby getuige is geweest van een steekpartij op zijn creche en dat dit trauma er op deze manier op deze leeftijd eruit is gekomen. Ik zeg maar wat, hoor, maar trauma's hoeven niet altijd opgelopen te zijn door opvoeders.
Maar het moet wel meegenomen worden in het onderzoek natuurlijk.
pi_65411823
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus?
Ja, ik stel een vraag en die meen ik serieus. Ik was benieuwd wat de user precies van de ouders wil weten.
Het kan heel goed zijn dat daar een mede-oorzaak ligt maar het blijkt niet meteen uit de informatie die nu voorhanden is.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:15:16 #200
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65411837
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar het moet wel meegenomen worden in het onderzoek natuurlijk.
Ik lees overal dat er een hele groep psychologen op deze jongen gaat worden los gelaten, dus ik neem aan dat er wel wat ontdekt gaat worden. Tenzij hij blijft zwijgen, dan kunnen zij ook alleen maar speculeren lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')